کد خبر : 12002
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396- 22: 17

وقتی به افراد مختلف جهت اجاره ستاد مراجعه می‌کنم، می‌گویند برای آقای ثابت قدم رزرو کرده ایم!

وقتی به افراد مختلف جهت اجاره ستاد مراجعه می‌کنم، می‌گویند برای آقای ثابت قدم رزرو کرده ایم!

من امروز واقعا از این شرایط گله مندم که چرا اجازه نمی دهند مردم خودشان نمایندگانشان را انتخاب کنند!؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، نقی هدایتی فعال اجتماعی و رئیس هیئت کشتی استان گیلان در یادداشتی با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای شهر رشت نوشت:

ایام مبعث اخرین رسول الهی ، پیامبر  مهربانی و اخلاق حضرت محمد ص را تبریک عرض می کنم. من نزدیک به ۴۰ سال است که در رشت زندگی می کنم . پاسدار بوده ام و سابقه طولانی در ورزش دارم و بیش از ۴ سال است که رییس هیات کشتی هستم . کارشناسی ارشد مدیریت دارم و در سرد و گرم مشکلات با همین مردم بوده ام.

من به درخواست دوستان و با هدف کمک به توسعه شهری که در آن زندگی می کنم کاندیدای شورای شهر شده ام . این که موفق بشوم یا نشوم یک بحث ثانوی است اما واقعا برایم یک معماست که با این همه سابقه برای اجاره یک مکان برای ستاد انتخابات با مشکل روبرو شده ام نه این که توان مالی ندارم نه این که انتظار داشته باشم کسی مکان مجانی به من بدهد … نه ، هیچ کدام از اینها نیست بلکه معمای من این است چرا وقتی به افراد مختلف برای اجاره ستاد مراجعه می کنم، می گویند که آقای ثابت قدم تماس گرفته و ستاد را برای ایشان رزرو کرده ایم!

من امروز واقعا از این شرایط گله مندم که چرا اجازه نمی دهند مردم خودشان نمایندگانشان را انتخاب کنند؟ آیا این نوع اقدامات ، خلاف قانون و مداخله و مهندسی نیست؟ آیا در این شرایط امکان رقابت آزاد وجود دارد؟ آیا شورایی که با این وضع تشکیل می شود را می توان اطمینان کرد؟

من دوستانه تذکر می دهم که جناب شهردار ، جلوی این نوع فعالیت های جانبدارانه را بگیرد و ستاد انتخابات و هیات نظارت موارد خلاف قانون را رصد و پی گیری کنند. کاندیداهای محترم هم نسبت به این مسایل حساسیت داشته باشند . همه ما وظیفه داریم که به ایجاد محیط سالم انتخاباتی کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

احسنت

عبدالله چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

آقای ثابت قدم.آیا هنوز وقت آن نشده که با مردم صادق باشید؟

رفتن به نوار ابزار