کد خبر : 374
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394- 18: 12

وقتی تلاش ها بی اثر می ماند / دست رد بر دخیل آقای خاص!

وقتی تلاش ها بی اثر می ماند / دست رد بر دخیل آقای خاص!

استفاده از محبوبیت روحانیت به عنوان خط شکنان فتنه نمی تواند مفری برای آنانی باشد که به حمایت جانانه از مهدی هاشمی پرداخته و یکی از سران فتنه را افتخار نظام دانسته اند!

به گزارش در گیلان، محبوبیت روحانیت در نزد مردم تنها محدود به تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی نیست. تاریخ چند هزار ساله پرفراز و نشیب کشورمان به خوبی موید این مطلب است که همواره مردم ایران احترام و شانیت خاصی برای مبلغان مذهبی قائل بوده و پس از ظهور دین مبین اسلام و درنوردین مرزهای جهان توسط مبلغان آن، مردم ایران نیز همواره به روحانیون به چشم ادامه دهنده راه انبیا نگریستند.

در این میان از خودگذشتی و ایثار روحانیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل ایستادگی در برابر ظلم و ستم در تاریخ بوده به نحوی که بسیاری از دیکتاتورهای ظالم تاریخ همچون رضاشاه ملعون با توجه به حکومت روحانیون بر قلب های مردم سعی کردند تا در ظاهر خود را پیرو روحانیون نشان داده تا بتوانند راه خود را برای گسترش پایه های حکومت بر مردم هموار کنند. هر چند تاریخ بارها نشان داده است که روحانیت هیچگاه در برابر ظلم به مردم ساکت نخواهد نشست و ظهور و بروز انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر نه تنها شاهدی بر این مدعا شد بلکه طومار ظلم و ستم شاهنشاهی را در هم پیچید.

حالا گویا تاریخ در مقیاسی کوچکتر در حال تکرار است. آن هایی که با نهادینه کردن خوی رضاخانی در وجود خود سعی در سرکوب هر منتقد از طریق تهدید به شکایت و ارسال پیامک های زشت و بی شرمانه دارند، اکنون در تلاشند تا با انتشار تصاویری در فضای مجازی و از طریق یکی از سایت های تحت اجاره، چهره خود را در نزد مردم به عنوان فردی علاقه مند به روحانیت و ارادتمند به شهدا نشان دهند تا شاید بتوانند از این طریق به بازسازی چهره ای در نزد مردم بپردازند که مدت هاست به دلایلی همچون یک شبه مدیرکردن بستگان خود، تخریب گسترده محیط زیست از طریق غارت معادن شن و ماسه، تهدید منتقدان و شکایت از جوانان ارزشی و … تخریب شده است.

بی گمان درب بیت روحانیت معزز در استان به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی بر روی همه اقشار مردم و مسئولینی که خود را قائل به رعایت خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند، باز است اما استفاده از محبوبیت روحانیون به عنوان حامیان واقعی ولایت و خط شکنان فتنه نمی تواند مفری برای آنانی باشد که به حمایت جانانه از مهدی هاشمی پرداخته و یکی از سران فتنه را افتخار نظام دانسته اند!

در پایان باید گفت بازنشر برخی اتفاقات گذشته تنها در جهت کوبیدن بر طبل اختلافات در میان جبهه اصولگرایی است تا برخی بتوانند از این آب گل آلود اختلاف، به زعم خود شاه ماهی صید کنند هر چند شنیده های موثق این روزها حکایت از دست رد روحانیت محترم به خصوص ستون های معنوی استان بر دخیل این روزهای حنجره های اجاره ای دارد!/ خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار