کد خبر : 11147
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396- 05: 12

وقتی جوانان ما می توانند موشک های فوق پیشرفته بسازند، آنوقت قادر به تولید خودروی ملی نیستند؟/ با خرید ایرباس مرجوعی و خودرو از فرانسه برای ۱ و نیم میلیون جوان اروپایی شغل ایجاد شد!

وقتی جوانان ما می توانند موشک های فوق پیشرفته بسازند، آنوقت قادر به تولید خودروی ملی نیستند؟/ با خرید ایرباس مرجوعی و خودرو از فرانسه برای ۱ و نیم میلیون جوان اروپایی شغل ایجاد شد!

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه گفت: وقتی جوانان ما می توانند موشک هایی پیشرفته بسازند که حتی بعضی از کشور های دنیا آرزوی داشتن آن را دارند، بعد نمی توانند خودروی ملی تولید کنند؟

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، عظیم ابراهیم پور در مراسم اولین سالگرد شهید مسافر در مهدیه رشت با اشاره به لزوم پاسداری از فرهنگ و سیره شهدا اظهار کرد: عباسعلی فتاحی سه روز قبل از عملیات فتح المبین به سمت پل چهل دهنه رفت تا پل را بمب گذاری کند. بعد از بمب گذاری،  زمان برگشت به کمین دشمن خورد  یک تیر به فتاحی بر خورد کرد و اسیر شد. خبر اسارت فتاحی به فرماندهان رسید و همه نگران بودند که او زیر شکنجه دوام نیاورد و عملیات رو لو دهد. خبر فتاحی به پسر عموی وی رسید و گفت که سید عملیات را لو نخواهد داد و سپس عملیات در اول عید برگزار شد و بعد از پیروزی در عملیات، رزمندگان در اطراف پل وی را یافتند که پیکرش سر نداشت و دست های او را با کابل بسته بود.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با بیان اینکه فتاحی به نمایندگی از همه ما اعلام کرد، ما  برای دین و انقلاب سر میدیم ولی شرف نمیدهیم، خاطرنشان کرد: زمان جنگ که هیچ تجهیزاتی نداشتیم من پیش مسولان وقت رفتم تا برای عملیات خیبر تجهیزات بگیریم ولی گفتند که ما به شما حتی پوتین هم قادر نیستیم بدهیم.

 راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان با ذکر یا زهرا عملیات می کردند، بیان کرد: ما عزتمان به این است که روی پاهای خودمان هستیم.

ابراهیم پور گفت: طلبه های کشمیر هند میگفتند زمانی ما اعلام میکنیم که یکی از بسیجی های امام خامنه ای از ایران آمده است، مردم با جمعیتی فراوان و با در دست داشتن عکس رهبری به زبان ایرانی می گفتند” دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست”.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در نظام اسلامی نه اصول‌گرا و نه اصلاح طلب، نه تندرو نه کندرو، نه چپ و نه راست نداریم بلکه تنها تفکری که حاکم است تفکر انقلابی و غیر انقلابی می باشد.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه همه فرماندهان و کارشناسان جنگی می گفتند که از اروند نمی توان گذشت ولی رزمندگان ما با تلاش انقلابی از اروند گذشتند، گفت: اگر مشکلی بخواهد برطرف شود باید با تفکر انقلابی باشد. با تفکر انقلابی در عملیات خیبر از هور گذر کردیم.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه تصریح کرد: وقتی جوانان ما می توانند موشک هایی فوق پیشرفته بسازند که حتی بعضی از کشور های دنیا آرزوی داشتن چنین موشک هایی را دارند، بعد نمی توانند خودروی ملی تولید کنند؟ چرا مسئولین با خرید ایرباس مرجوعی و خودرو از فرانسه برای جوانان اروپایی از نیم تا یک و نیم میلیون نفر در سال شغل ایجاد می کنند، ولی قشر عظیم جوانان نخبه ما را رها کرده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار