کد خبر : 7093
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395- 09: 14

وقتی فرماندار رشت با فشار جریانات خاص حرف خود را تکذیب میکند! + صوت

وقتی فرماندار رشت با فشار جریانات خاص حرف خود را تکذیب میکند! + صوت

فرماندار رشت با صدور تکذیبیه، گفته‌های روز گذشته خود درباره عذرخواهی جهاد دانشگاهی گیلان به‌ خاطر جمع آوری پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی از زیر پای دانشجویان در روز ۱۶ آذر را تکذیب کرد.

 به گزارش گیلانستان ، در پی انتشار روز گذشته خبر “فرماندار رشت: جهاد دانشگاهی گیلان از اقدام خود عذرخواهی کند”، سید عیسی مهدوی گفته‌های خود را در این رابطه تکذیب کرد.

براین اساس از روز گذشته فرماندار و کارکنان فرمانداری رشت در تماس‌های مکرر با مسئول تسنیم استان گیلان و خبرنگار این خبرگزاری در جهت تغییر تیتر خبر مذکور فشارهای زیادی را وارد کردند.

وقتی با جواب منفی مسئول تسنیم گیلان جهت تغییر تیتر به دلیل وجود صوت و سند در این زمینه مواجه شدند نسبت به انتشار تکذیبیه در سایت اینترنتی فرمانداری رشت اقدام کردند.

فرماندار رشت در بخشی از این تکذیبیه انتشار اظهار نظر خود را “غیر واقعی” دانسته و در بخش دیگر “امانت داری در انتقال خبر” را جهت جلوگیری از” تفرقه بین نیروها و فعالان سیاسی، اجتماعی” به تسنیم توصیه کرده است.

تسنیم استان گیلان با تاکید بر اخلاق حرفه‌ای و تقوای الهی و جهت تنویر افکار عمومی، بخشی از صحبت‌های فرماندار رشت در جلسه روز گذشته در رابطه با عذرخواهی مسئول جهاد دانشگاهی استان گیلان را منتشر کرده و قضاوت درباره محتوای آن را برعهده مخاطبان می‌گذارد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار