کد خبر : 43735
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

وقتی مدعیان جریان انقلابی گیلان، ساکتین فتنه می‌شوند/ ضرورت خارج کردن زعامت اصولگرایی از دست محافظه‌کاران سالخورده

وقتی مدعیان جریان انقلابی گیلان، ساکتین فتنه می‌شوند/ ضرورت خارج کردن زعامت اصولگرایی از دست محافظه‌کاران سالخورده

دیگر نمی توان امیدی که این حضرات مدعی داشت و ضرورت پس گرفتن زعامت جریان انقلابی، اصولگرایی، ارزشی و ولایی در استان از این آقایان و سپردن آن به جوانان مومن، متعهد و پای کار روز به روز بیشتر احساس می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها داغ ترین و مهم ترین اخبار تحلیلی و بحث بر انگیز استان مربوط به انتصابات اخیر ارسلان زارع می باشد؛ به طوریکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سیاسی، این انتصابات جهت مهندسی کردن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع دولتمردان رقم خورده است.

در این 18 انتصاب نه تنها افراد فعال و بازداشتی فتنه 88 و همچنین مسئله داران مالی و اقتصادی پست گرفتند، بلکه کسانی پا به عرصه های حساس مدیریتی استان گذاشته اند که بنابر تحقیقات به عمل آمده از حداقل های احکام دینی و شرعی اسلام اطلاعاتی ندارند.

بلافاصله پس از این انتصابات، تعداد کثیری از جوانان مومن، متعهد، انقلابی، همیشه در صحنه و ولایتمدار در شبکه های اجتماعی مخصوصا صفحات اینستاگرام، ضمن محکوم کردن انتصابات، خواستار جلوگیری نهادهای امنیتی و دادستانی استان از ایجاد فتنه ای جدید در استان شدند.

به عقیده این جوانان، استاندار گیلان تحت تاثر فشار جریانات تند رادیکال و اصلاح طلب دست به امضای چنین احکام مسئولیتی زده و می بایست هرچه سریعتر بزرگان جریان ارزشی و انقلابی استان چاره ای برای رفع فتنه های احتمالی آینده بیاندیشند.

اما یک هفته از این انتصابات گذشت و هیچ یک از مدعیان جریان اصولگرایی و ولایتمداری در استان اعم از آقایانی که همواره به دنبال بستن لیست انتخاباتی و دیکته کردن آن به جوانان و مردم بوده و همچنین افرادی که در حرف و صحبت، دم از ولایت و پشتیبانی از آرمانهای نظام و انقلاب می زنند، هیچ کدام حاضر به انجام مصاحبه، نوشتن یادداشت، سخنرانی در جمعی و … پیرامون این موضوع تاکنون نشده اند.

پیش از این در قضیه حضور خانم آذر منصوری ( از محکومین فتنه 88 ) در رشت که سرو صدای زیادی به همراه داشت، این آقایان باز سکوت پیشه کردند.

با این وجود دیگر نمی توان امیدی که این حضرات محافظه کار و سالخورده داشت و ضرورت پس گرفتن زعامت جریان انقلابی، اصولگرایی، ارزشی و ولایی در استان از این آقایان و سپردن آن به جوانان مومن، متعهد و پای کار روز به روز بیشتر احساس می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار