کد خبر : 39089
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

وقتی مسئولان احزاب اصلاح طلب گیلان حتی برای نیروهای بومی طیف سیاسی خود نیز ارزش قائل نیستند!

وقتی مسئولان احزاب اصلاح طلب گیلان حتی برای نیروهای بومی طیف سیاسی خود نیز ارزش قائل نیستند!

مایه تاسف است افرادیکه خود را مسئولان احزاب و تشکلهای اصلاح طلب در استان می خوانند حتی برای نیروهای باتجربه از طیف سیاسی خود نیز ارزش قائل نشده و نتوانسته اند برروی یک گزینه توانمند بومی به نتیجه برسند.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، چندی پیش خبری با عنوان انتخاب سه گزینه مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برای استانداری گیلان برروی خروجی سایتهای خبری قرار گرفت.
متن خبر حاکی از آن است که در جلسه ای باحضور 17 عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان متشکل از 25 حزب و تشکل از اصلاحطلبان استان، ارسلان زارع سرپرست فعلی و غیر بومی استانداری گیلان با 16 رای از 17 رای به عنوان گزینه برترمیان سه گزینه برای تصدی استانداری گیلان انتخاب گردیده است.
در شرایطی که استان گیلان به دلیل مدیریت نزدیک به دوسال سالاری بر آن اصلا حال و روز خوبی ندارد و هرروز اخبار گوناگون و تاسف باری از قانون شکنی های صورت گرفته توسط وی و فسادهای مالی و اخلاقی از سوی مدیران استان به گوش می رسد که ناشی از مدیریت رها و بدور از تعلق خاطر در استان می باشد و در شرایطی که دلسوزان واقعی استان برای انتخاب گزینه ای توانمند و بومی برای تصدی بر استانداری گیلان تلاش می کنند ،مایه تاسف است افرادیکه خود را مسئولان احزاب و تشکلهای اصلاح طلب در استان می خوانند حتی برای نیروهای باتجربه از طیف سیاسی خود نیز ارزش قائل نشده و نتوانسته اند برروی یک گزینه توانمند بومی به نتیجه برسند.
باتمام نقدهای وارده به محمدی و رمضانپورآنچه حائز اهمیت است اینکه یک گزینه بومی باتوجه به تعلق خاطری که به سرزمین پدری خود دارد همیشه قلبش برای سربلندی و پیشرفت استان خود می تپد و برای شکوه و تعالی آن تلاش می کند، اما این اتفاق قطعا به مذاق عده ای منفعت طلب که سالهاست با ترجیح منافع خود، مردم و کشور را گرفتار مدیران ناتوان کرده اند خوشایند نخواهد بود.
اما ظاهرا آنچه برای اصلاح طلبان استان حائز اهمیت است ایجاد تعامل(شما بخوانید بده بستان ) با یک گزینه غیربومی به بهای حمایت و پشتیبانی درصحنه های سیاسی ،اجتماعی در استان است ،اتفاقی که درصورت انتخاب یک گزینه بومی به عنوان نماینده ی عالی دولت در استان بسیار سخت خواهد بود.
درست همانند آنچه در زمان سالاری در استان گیلان به وقوع پیوست و تعداد زیادی از گزینه های وابسته به جریان اصلاحات در پس حمایتهای علنی از استاندار وقت در مناصب گونان از مدیرکل گرفته تا فرماندار و بخشدار حتی بدون داشتن رابطه استخدامی با دولت بر مسند نشستند و نتیجه این بده بستان های سیاسی نزدیک به دوسال قانون شکنی ،حذف نخبگان فراجناحی ، فسادهای متعدد مالی و اخلاقی از سوی مدیران ارشد استان و … بوده که در هیچ یک از این موارد صدایی از به اصطلاح بزرگان اصلاح طلب بلند نشده است.
جای تاسف است گیلان که روزگاری سکان آن توسط مردان بزرگی چون شهید انصاری ،تابش،طهایی،صوفی،قهرمانی،هاشم نیا و … اداره می شد ،پیش کش میشود به مدیرانی که برای حفظ خود حاضرند تامین کننده منافع و رانتهای گروه ها و احزاب سیاسی خاص باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار