کد خبر : 26512
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397- 55: 12

وقتی نماینده رشت سخنگوی استانداری گیلان می شود!/ رفتار سالاری با قوه قضائیه عُقلایی است!

وقتی نماینده رشت سخنگوی استانداری گیلان می شود!/ رفتار سالاری با قوه قضائیه عُقلایی است!

نماینده مردم رشت گفت: مهم‌ترین ویژگی استاندار گیلان داشتن برنامه است، ایشان اشرافیت خوبی بر موضوعات مختلف دارند و یا اگر مشکلی پیش بیاید به سرعت کارگروه تخصصی این مشکل را تشکیل می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، بعد از دفاع اندکی از رسانه‌های روشنگر استان گیلان از حقوق و منافع مردم و انتقاد از عملکرد استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه های مختلف، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نتوانست ساکت بنشیند و در مقام سخنگوی استانداری گیلان لب به سخن گشود و با سایت خواهرزاده خود مصاحبه ای علیه منتقدین دولت و استانداری گیلان نمود که متن کامل آن در ذیل آمده است:

« غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه استاندار گیلان فردی پرتلاش هستند، تصریح کرد: با همه شرایط بد اقتصادی حاکم بر کشور و استان، بنده استاندار گیلان را فردی با برنامه و بسیار پرتلاش می‌دانم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: برخی از روش‌های غیراخلاقی و غیرمنصفانه برای تخریب استاندار استفاده می‌کنند، برای مثال در خصوص رانش زمین رودسر استاندار گیلان را مقصر می‌دانستند؛ آیا استاندار باید جلوی کوه را می‌گرفت!؟

وی با اشاره به اینکه ما باید واقعیت‌ها را به مردم بگویم، اظهار داشت: باید از برخوردهای جناحی و سیاسی در مباحثی که در ارتباط با مردم است خودداری کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه استاندار گیلان را فردی پرتلاش، پرکوشش، دلسوز، هماهنگ و عاقل می‌دانم، اظهار کرد: به نظر بنده استاندار گیلان تا امروز نمره خوبی کسب کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: آقای سالاری با همه احزاب و جناح‌های سیاسی هماهنگی خوبی دارد و در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت فعالیت می‌کند همچنین با قوه مقننه و قوه قضاییه رفتار عُقلایی در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه با وجود رضایتمندی که از استاندار قبلی گیلان داشتیم به لطف خداوند استاندار فعلی جوان و پرانرژی است، اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی استاندار گیلان داشتن برنامه است، ایشان اشرافیت خوبی بر موضوعات مختلف دارند و یا اگر مشکلی پیش بیاید به سرعت کارگروه تخصصی این مشکل را تشکیل می‌دهد.

جعفرزاده، استاندار گیلان را فردی فعال دانست و افزود: امیدوارم در زمانی که استاندار گیلان در استان هستند از ایجاد اختلاف و تنش پرهیز نماییم و در جهت هم‌افزایی همدیگر و کاهش مشکلات مردم قدم برداریم.

نماینده مردم رشت در مجلس به حضور دکتر نوبخت در بدنه دولت اشاره کرد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور ایشان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز از هر زمان بیشتر به وفاق و تعامل نیازمندیم و باید از بحث‌های اختلاف برانگیز دوری کنیم، اظهار کرد: مردم مشکلات زیادی دارند و حل مشکلات مردم در سایه همدلی و دوستی امکان پذیر است.

جعفرزاده همچنین ادامه داد: امیدواریم همه به استاندار گیلان کمک نمایند تا بتوانیم مشکلات انباشت شده در استان را به سرانجام مقصود برسانیم.

وی همچنین با بیان اینکه رویکرد آقای استاندار در اعتماد به جوانان یکی از ویژگی‌های مثبت ایشان است، اظهار داشت: استاندار گیلان برای انتصاب جوانان اذیت و آزار زیادی دیده است و برخی از آقایان در این زمینه برخوردی چندگانه دارند یعنی در تهران و نزد مسئولین به استاندار بخاطر این انتصابات حمله می‌کنند اما وقتی در استان می‌آیند در برخورد با رسانه‌ها شروع به تعریف و تمجید می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس رشت در ادامه با اشاره به اینکه بنده همیشه از آقای استاندار به‌علت انتصاب جوانان تقدیر کردم، گفت: علی‌رغم اینکه برخی فکر می‌کنند آقای استاندار جنوبی است اما ایشان به خوبی توانست بحث کشاورزی را فرابگیرد و برای این زمینه تولید برنامه کند.

جعفرزاده در زمینه اجرای طرح بوم‌گردی نیز با بیان اینکه برخی در این خصوص به استاندار کم‌لطفی کرده‌اند، گفت: استاندار گیلان هرگز نگفتند که قرار است صد درصد انرژی خود در بحث بوم‌گردی بگذاریم و نظر ایشان این است بوم‌گردی ظرفیت خوبی دارد که می‌توانیم از آن در زمینه اشتغال استان بهره بگیریم و بخشی از مشکلات اشتغال استان را حل نماییم. »

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار