کد خبر : 5345
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395- 04: 19

وکیل بقایی سند “عدم” خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور را برای نماینده رشت فرستاد! + عکس

وکیل بقایی سند “عدم” خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور را برای نماینده رشت فرستاد! + عکس

در دکترین حقوقی شما که اصل بر مجرم بودن است، مردم چگونه باید ثابت کنند که مرتکب جرم نشده اند؟! برادر بزرگوار؛ اگر اینطور باشد بنده هم مدعی می شوم شما بدترین و شنیع ترین جرایم را مرتکب شده اید و شما باید مدرک بیاورید که مرتکب نشده اید.

به گزارش گیلانستان، متن کامل پاسخ علی اصغر حسینی، وکیل حمید بقایی، معاون احمدی نژاد در دولت دهم به اظهارات جدید جعفرزاده ایمن آیادی در ادامه آمده است:

جناب آقای جعفرزاده ایمن آبادی
نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی

با سلام؛
در خصوص مطلبی که واحد حقوقی دفتر شما! با عنوان «کالبد شکافی بی قراری وکیل آماتور بقایی» در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ در خبرگزاری خانه ملت منتشر کرده، صرفنظر از توهین ها و بی ادبی های صورت گرفته، برای چندمین بار از جنابعالی درخواست می کنیم اسناد و مدارک ادعای خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور توسط آقای بقایی را منتشر و سخنان خود را اثبات نمایید.

اینکه گفته اید اسناد و دلایلتان را در دادگاه ارائه خواهید کرد، بهانه مناسبی برای فرار از اثبات حرف هایتان نیست؛ چون فرض کنید اصلاً ما از شما شکایت نمی کردیم، در این صورت آیا شما نباید برای حرفی که می زنید دلیل و مدرک ارائه کنید؟ آیا همین مردمی که سنگشان را به سینه زده و دانستن را حق آنها می دانید، حق ندارند از شما بخواهند اطلاعات موثق و درست در اختیارشان گذاشته و هر مطلب کذبی را به خورد افکار عمومی ندهید؟

جناب جعفرزاده؛ هر کس نداند شما که خوب میدانید ادعایتان مبنی بر خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور توسط آقای بقایی کذب محض است؛ ولی ای کاش جسارت عذرخواهی یا حداقل اعتراف به اشتباه را داشتید تا مجبور نباشید اینگونه به توهین و بی احترامی  و فرافکنی متوسل شوید.

آقای جعفر زاده؛ واحد حقوقی دفتر شما در بند ۳ نامه خود تمامی اصول و قواعد بدیهی و مسلم حقوقی و حتی عقلی را به چالش کشیده و گفته: «چرا مدرکی مبنی بر عدم خروج پول های بیت المال توسط آقای بقایی به مردم ارائه نمی شود؟»!! لطف کنید برای این واحد حقوقی توضیح دهید که آقای بقایی چگونه باید ثابت کند پولی از کشور خارج نکرده است؟! برای اثبات «عدم» چگونه می توان دلیل آورد؟! در دکترین حقوقی شما که اصل بر مجرم بودن است، مردم چگونه باید ثابت کنند که مرتکب جرم نشده اند؟! برادر بزرگوار؛ اگر اینطور باشد بنده هم مدعی می شوم شما بدترین و شنیع ترین جرایم را مرتکب شده اید و شما باید مدرک بیاورید که مرتکب نشده اید چون با استدلال شما و بر خلاف اصل برائت (اصل ۳۷ قانون اساسی) همگان مجرم هستند مگر اینکه خلافش را ثابت کنند.

علی ایحال در راستای اجابت درخواست واحد حقوقی دفتر شما ( که لابد متشکل از حقودانان حرفه ای و زبده بین المللی است که دیگران را آماتور می دانند) مبنی بر اثبات عدم خروج پول های بیت المال توسط آقای بقایی، به پیوست ۱ برگ کاغذ سفید به عنوان سند و مدرک جهت اثبات عدم ارتکاب جرم توسط موکل به حضور تقدیم می شود. در صورت ناکافی بودن این سند اعلام فرمایید تا تعداد بیشتری کاغذ سفید ارسال نمائیم!

در خاتمه به ملت شریف و بزرگ ایران ( خصوصاً اهالی شریف خطه گیلان) اعلام می داریم این سخنان و مواضع نماینده مجلسی است که می خواهد برای کشور عزیز ما قانونگذاری نماید!

photo_2016-08-23_00-03-56

منبع: دولت بهار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جعفر پنجشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

از جعفرزاده و اطرافیان به اصطلاح حقوق دانش بیش از این انتظار نمیرود

رفتن به نوار ابزار