کد خبر : 23649
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396- 08: 11

وکیل مردم رشت یا وکیل دراویش اغتشاش‌گر؟!/ چرا صدای مردم شهرتان را همانند ۲ نماینده دیگر فریاد نمی‌زنید؟!

وکیل مردم رشت یا وکیل دراویش اغتشاش‌گر؟!/ چرا صدای مردم شهرتان را همانند ۲ نماینده دیگر فریاد نمی‌زنید؟!

تاکنون هیچ خبری از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دیگر نماینده مردم رشت نیست!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، جمع آوری و برچیدن میله های پروژه بی آر تی خیابان امام خمینی(ره) شهر رشت و هدر رفت میلیاردها تومان از بیت المال و جیب مردم، به سرعت با واکنش های دلسوزان منافع عمومی، کاربران فضای مجازی، فعالان اجتماعی و حتی ۲ نماینده رشت آقایان جبار کوچکی نژاد و محمدصادق حسنی مواجه شد.

کوچکی نژاد در همان روز اول طی مصاحبه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه های قضایی و نظارتی با متخلفان پروژه مذکور شده و حسنی هم با ارسال نامه ای به وزیر کشور از اوضاع نابسامان پروژه های شهرداری رشت و تضییع بیت المال گلایه کرد.

این ۲ نماینده هر کدام به نوبه خودشان از جایگاه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و پیگیر این اعتراض مردم هستند تا ذره ای هم که شده وظیفه نمایندگی خود را ادا نموده و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

اما در این میان تاکنون هیچ خبری از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دیگر نماینده مردم رشت نیست! و حتی یک پیام کوتاه، مصاحبه، توئیت و … هم از او دیده نمی شود!

هرچند نمی توان این موضوع را زیاد به ایشان خرده گرفت و گلایه کرد، زیرا جعفرزاده خود را تنها وکیل مردم رشت نمی داند، بلکه نشان داده وکیل دراویش و نجومی بگیران هم می باشد؛ و از بس این ایام از شب تا صبح پیگیر مطالبات و خواسته های دروایش، زندانیان سیاسی و… می باشد، گویا دیگر وقت نمی کند قدری صدای مردم شهرش را فریاد بزند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار