کد خبر : 39444
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

“وینگر ۱۰ میلیارد تومانی” به سپیدرود رشت ملحق شد

“وینگر ۱۰ میلیارد تومانی” به سپیدرود رشت ملحق شد

وینگر پیشین بادران که در گذشته برای صدور رضایت‌نامه‌اش آن باشگاه درخواست دریافت ۱۰ میلیارد تومان کرده بود به سپیدرود رشت ملحق شد.

به گزارش گیلانستان سید امیر میربزرگی هافبک و وینگر 32 ساله سابق پارس جنوبی جم با عقد قراردادی به تیم سپیدرود رشت پیوست.

امیربزرگی متولد کرج است و فوتبالش را از پیکان تهران آغاز کرد و سپس در تیم‌های اکسین البرز، بادران تهران، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک بازی کرده است.

نکته جالب در ارتباط با میربزرگی این است که در لیگ هجدهم وقتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی تبریز خواهان پیوستن او به تیمش شده بود، باشگاه بادران برای صدور رضایت نامه اش خواهان دریافت مبلغ 10 میلیارد تومان شد تا عجیب ترین درخواست مالی رضایت نامه در فوتبال ایران ثبت شود.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با محمدرضا زینال خیری، مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی، مجتبی محبوب مجاز و معین راشدی به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.‌

همچنین در رده زیر 23 سال و امید نیز سرخ‌پوشان قرارداد هومن ربیع‌زاده، میلاد احمدی، جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد، پوریا شاه محمد، مهدی محمدپور، امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری را تمدید کردند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار