کد خبر : 23369
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396- 05: 18

پاداش‌های نجومی آقا و خانم خاص در سازمان زیرمجموعه شهرداری! + تصاویر

پاداش‌های نجومی آقا و خانم خاص در سازمان زیرمجموعه شهرداری! + تصاویر

جالب آنکه یکی از این دو فرد پاداش بگیر قصد دارد تا با لابی‌های فراوان و رفاقت دیرینه پدرش با یکی از اعضای تنزل درجه یافته شورا به یکی از سمت‌های حساس شهرداری دست یابد.

به گزارش گیلانستان، اسفند ۹۴ را شاید بتوان عجیب‌ترین اسفندماه تاریخ شهرداری نامید. انتشار اسناد دریافتی میلیونی برخی از مدیران و معاونین شهرداری با عنوان پاداش پایان سال حواشی بسیاری را تا مدت‌ها برای شهردار و مجموعه مدیریتی آن ایجاد کرده بود.

حال اما شنیده‌ها از یک سازمان زیرمجموعه شهرداری حکایت از آن دارد که یک خانم و آقا در این سازمان زیرمجموعه شهرداری مجموعاً حدود ۲۲۸.۷۰۰.۰۰۰ تومان دریافت کرده‌اند! به نحوی که آقا مدیر مبلغ ۱۶۷.۲۶۰.۷۷۰ تومان و خانم معاون مبلغ ۶۱.۴۷۰.۱۶۰ تومان با عناوینی چون بهای نقدی کت‌وشلوار، پول لباس یک‌ساله مرکز، پول لباس یک‌ساله سازمان، پاداش روز حسابدار، پاداش قدردانی، پاداش شش‌ماهه اول، پاداش شش‌ماهه دوم و… طی دو سال ۹۴ و ۹۵ دریافت کرده‌اند!

جالب آنکه یکی از این دو فرد پاداش بگیر قصد دارد تا با لابی‌های فراوان و رفاقت دیرینه پدرش با یکی از اعضای تنزل درجه یافته شورا به یکی از سمت‌های حساس شهرداری دست یابد. در پایان باید امیدوار بود که شهردار در مقابل موارد این‌چنینی ایستادگی کرده تا حواشی اسفند ۹۴ در اسفندماه ۹۶ تکرار نشود.

/خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار