کد خبر : 11342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۵۴

پادزهر هجمه فرهنگی دشمن تولیدات هنری فاخر است

پادزهر هجمه فرهنگی دشمن تولیدات هنری فاخر است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: فرهنگ غرب راه نفوذ خود را از راه هنر قرار داده و پادزهر این هجمه‌ها نیز باید از طریق فعالیت فاخر هنری باشد.

 به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی پور، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه همایش گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا در رشت برگزار شد، در گفتگو یی، گفت: پیش از انقلاب ابتذال همه ارکان کشور از جمله حوزه هنر را فرا گرفته بود.

 وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر بالندگی هنری کشور، گفت: هنر در خدمت آرمان‌های انقلاب قرار گرفت و ما هم شاهد تغییر محتوایی و صوری آثار خق شده هنری بعد از انقلاب هستیم.

  جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: بعد از پیروزی انقلاب هنری در کشور متولد شد که از آن تعبیر به هنر متعهد می‌شود و این تعهد نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام است.

 وی با بیان اینکه کشور ما بعد از جنگ با هجمه جنگ فرهنگی مواجه بود، گفت: هنر شهید آوینی معرفی ارزش‌های دفاع مقدس برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی استکبار بود.

 کاظمی پور افزود: شهدی آوینی از ابزار روز برای انتقال ارزش‌های اسلامی و معرفی شهدا به عنوان الگو به جامعه بهره برد.

 وی اذعان داشت: شهید آوینی ثابت کرد می‌توان از ابزارهای روز در مسیر‌های مختلف استفاده کرد و این ابزارها را در توسعه فرهنگ غنی دینی و ارزشی به کار برد.

 جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ نرم کنونی دشمن علیه اسلام و انقلاب، گفت: فرهنگ غرب راه نفوذ خود را از راه هنر قرار داده و پادزهر این هجمه‌ها نیز باید از طریق فعالیت فاخر هنری باشد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار