کد خبر : 32699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

پاسخگویی به شبهات فضای مجازی از برکات حلقه و شجره صالحین است

پاسخگویی به شبهات فضای مجازی از برکات حلقه و شجره صالحین است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: یکی از برکات بزرگ راه‌اندازی حلقه و شجره طیبه صالحین پاسخگویی به بسیاری از شبهات فضای مجازی بود.

به گزارش گیلانستان سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین در رشت اظهار داشت: یاد امام راحل و شهدای گرانقدر اسلام را گرامی‌ می‌داریم و از تمام کسانی که با انجام مسئولیت‌های مختلف در حلقه شجره صالحین تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سالروز عملیات سرنوشت‌ساز کربلای 5 در دوران دفاع مقدس گفت: این شب‌ها یادآور حماسه بزرگ عملیات کربلای 5 است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به شب‌های مهم لیلة‌القدر دوران دفاع مقدس و انقلاب تشبیه شده است.

وی با اشاره به اهمیت شجره طیبه صالحین ابراز داشت: بنا داریم که با همکاری نماینده آیت‌الله فلاحتی، شبکه صالحین را گسترش داده و از کسانی که در راستای راه‌اندازی حلقه شجره صالحین در سپاه پاسدران تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حجت‌الاسلام صدیق یکی از مسئولان حلقه شجره صالحین هستند اعلام کرد: حجت‌الاسلام صدیق نیز بسیار با انگیزه و پرانرژی در راستای این شجره کار و برنامه‌ریزی کردند و ما معتقدیم که باید خدمت‌گذار خوبی باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آیت‌الله فلاحتی از سپاه و بسیج هیچ فاصله‌ای ندارند عنوان داشت: حضور نماینده ولی‌فقیه در برنامه حلقه شجره طیبه صالحین بسیار مفید و ارزشمند است و زمانی که از ایشان درخواست همکاری در این حلقه را داشتیم، بسیار استقبال کردند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه باید یک فصل جدید در حلقه شبکه صالحین باز شود تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره وظیفه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را بر عهده دارند و انقلاب اسلامی نیز همچنان در روند تحولات دنیای معاصر تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه بیرونی بیشتر از حوزه‌های داخلی کشور تأثیرگذار بوده است گفت: تأثیرات انقلاب به حدی زیاد بود که در بسیاری از جریانات و تحولات کشورهایی نظیر یمن، فلسطین و عراق و دیگر کشورها، قدرت و تأثیرات انقلاب ایران قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ایجاد حلقه شجره صالحین با برکات زیادی همراه بوده است خاطرنشان کرد: یکی از برکات بزرگ راه‌اندازی حلقه شجره طیبه صالحین پاسخگویی به بسیاری از شبهات فضای مجازی بود.

سردار عبدالله‌پور افزود: ائمه جمعه در شهرستان‌ها با توانایی‌های بسیار به نحوی مظلوم واقع شدند و سپاه با استفاده از شبکه صالحین می‌تواند با ائمه جمعه در راستای خدمتگزاری بهتر همکاری و کمک‌رسانی کند بنابراین ائمه جمعه به نوعی کار افراد شبکه صالحین را انجام می‌دهند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، هیچ کاری بدون تشکیلات و برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود بنابراین ایجاد نظم و فعالیت در راستای گرفتار نشدن در منجلاب‌های مختلف اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام رضا صدیق به وجود 4 هزار حلقه صالحین با همکاری بسیج و سپاه پاسداران در سطح استان گیلان اشاره کرد و افزود: در این حلقه‌های صالحین بیش از 4 هزار سرگروه، 500 مربی شجره صالحین، 150 سرمربی زن و مرد و 50 نفر استادیار صالحین داریم.

وی خاطرنشان کرد: مسئله تعلیم و تربیت جزء سیاست‌گذاری‌های برنامه شجره طیبه صالحین به شمار رفته و بسیار اهمیت دارد و بنده از بزرگوارانی که امروز در راستای این امر در این مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین حضور و شرکت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار