کد خبر : 901
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394- 17: 8

پاسخ صریح کربلایی به اظهارات عارف در رشت/ بیهوده گرفتار توهم نشوید!

پاسخ صریح کربلایی به اظهارات عارف در رشت/ بیهوده گرفتار توهم نشوید!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: ظرفیت اصلاح طلبی در کشور زیر ۸ درصد است؛ در اوج اصلاحات در این استان مردم گیلان بالای ۷۵ درصد به یک جریان دیگر رای دادند و دوره دوم دولت قبل این رقم افزایش یافت.

حسن کربلایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی “در گیلان” با اشاره به اظهارات اخیر عارف در رشت اظهار کرد: برخلاف نظر آقای عارف بنده معتقدم اصلاح طلبان شانسی برای پیروزی در انتخابات آینده ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: اگر استقرار دولت روحانی موجب چنین توهمی شده باید عرض کنم انبوه بیکاری ها در حوزه جوانان و رکود اقتصاد و حل نکردن مشکل ازدواج و معضلات فرهنگی و اجتماعی، از محبوبیت آقای روحانی کاسته است.

وی ادامه داد: افراد و جریانهای سیاسی به نوع خود منتقد دولت و سیاست های دولتی هستند و بهتر است به گیلان امیدی نداشته باشند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه ۲۳ ماه از مذاکرات گذشته ولی هنوز دستاوردی به چشم نمی خورد، ابراز نمود: کدام موفقیت و پیروزی از طریق مذاکرات نصیب ایران شده است.

کربلایی با تأکید بر اینکه سیاسیون باید مواضع شفاف داشته باشند، تصریح کرد: بهتر بود آقای عارف به کسانی که در جلسات او شرکت کردند توصیه می کرد که حساب خود را از جریان فتنه جدا کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان همچنین گفت: اگر اصلاح طلبان و اعتدالگرایان با فتنه و فتنه گران رابطه نزدیک دارند چگونه می خواهند فتنه گران را شناسایی و از حزب خود اخراج کرده یا با آنها همسفره نشوند.

این فعال سیاسی استان اظهار داشت: خوب است آقای عارف بداند، مسیر ۲۴ خرداد پر سنگلاخ بوده و کاروان حسن روحانی به سختی توانسته از این جاده عبور نماید و این راه هرگز برای انتخابات ۷ اسفند مسیری چند بانده نخواهد بود.

وی تأکید کرد: آن کلیدی که اتومبیل اعتدال را روشن کرده و رقبا را کنار زده، هرگز در کارهای روزمره مردم نچرخید.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: خوب است به هشدارها، تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در هفته دولت توجه کنید و ببینید دولت چقدر کارهای انجام نشده و ناتمام دارد و چقدر در انجام وعده ها ناکام بوده است.

کربلایی خطاب به محمد رضا عارف خاطرنشان نمود: این نوع حضور در استانها و ادای بزرگ ترها را در آوردن، اعتدال، اصلاحات و فتنه را به مقصد نخواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه اشکال اصلی دولت اعتدال عدم توانایی در رفع مشکلات مردم است، اذعان داشت: آقای عارف، آن مشارکت حداکثری که از آن نام می برید نیاز به محرک دارد و آن هم بهتر شدن اوضاع اقتصادی مردم است.

این فعال سیاسی استان با بیان اینکه مردم گیلان با فقر و تهیدستی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: جوانان بیکار، کشاورزانی همواره بدهکار، شرکت ها و کارخانجات ورشکسته و گرفتاری های دیگری که این دولت قرار بود آنها را برطرف کند، متاسفانه قادر به انجام این کار نشد.

کربلایی تاکید کرد: آقای عارف! در استان گیلان رای های خاکستری به جیب احزاب و گروه های سیاسی و با فرمان امثال شماها وارد نشده و جابجا نمی شود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان از مدیران فعلی که خود را اصلاح طلب و اعتدالگرا می دانند، کار و تلاش می خواهند، اظهار کرد: اگر سری به بخش ها، روستاها و شهرکهای صنعتی می زدید، مشاهده می کردید که از کار، تلاش، شغل و ساخت و ساز خبری نیست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تصریح بر اینکه شنیدم دنبال مجلسی هستید که با دولت همگام باشد، اذعان داشت: بهتر است به دولت بگویید فعلا با این مجلس همگام باشد و طبق مقررات و قوانین عمل کند و اختیارات غیرقانونی نخواهد.

کربلایی با بیان اینکه شما نمی توانید وکیل الدوله بسازید، خاطرنشان کرد: همه دولت هایی که به دنبال ساختن مجلس دولتی بودند، شکست خوردند. مردم در ایران اسلامی طبق قوانین جاری در انتخاب نمایندگان از کسی فرمان نمی گیرند.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت اصلاح طلبی در کشور زیر ۸ درصد است، خطاب به عارف گفت: بیهوده گرفتار اوهام نشوید، در اوج اصلاحات در این استان مردم گیلان بالای ۷۵ درصد به یک جریان دیگر رای دادند و دوره دوم دولت قبل این رقم افزایش یافت. بنابراین با مصاحبه ها نمی توانید مردم استان را یکجا اصلاح طلب بدانید.

این فعال سیاسی استان در ادامه افزود: جناب عارف! سفرتان دولتی بود یا حزبی؟ هزینه های سفر شما را احزاب اصلاح طلب دادند یا دولت؟ مکانهایی که سخنرانی کردید دولتی بود یا مردمی؟ پذیرایی ها و تغذیه از بودجه دولتی بود یا مردم و احزاب؟ اوقات مدیرانی که در جلسات شما به طور مکرر حضور یافتند مربوط به دولت است یا احزاب اصلاح طلب؟ آیا حاضرید محاسبه کنید و مجموعه هزینه های تحمیل شده این سفر را از شورای هماهنگی اصلاحات بپردازید؟

کربلایی در پایان خطاب به محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: آقای استاندار! این سوال مرا نیز به جمع سوال هایی که هرگز پاسخ ندادید بیفزایید؛
هزینه های سنگین این گونه سفرها که صد درصد سیاسی و حزبی است را چه کسی می پردازد؟ دولت یا احزاب اصلاح طلب.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهبود یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

خیلی تحیلیل عالی بوذ حاج آقا
خدا بهتون قوت بده
تشکر

علي سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

حالا بزار انتخابات بشه معلوم ميشه مردم كيا رو ميخوان شما هم اينقدر حق به جانب از مردم مايه نذار

رفتن به نوار ابزار