کد خبر : 6700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1395- 51: 21

پاسداری از هویت ملی وظیفه بسیج است

پاسداری از هویت ملی وظیفه بسیج است

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان، بسیج را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: پاسداری از هویت ملی و دینی یکی از بزرگ‌ترین مسؤولیت‌های بسیج است.

به گزارش گیلانستان ، حسن حبیبی بعد از ظهر امروز در جلسه بسیج کارکنان دولت در گیلان با اشاره به نقش بسیج در دهه چهارم انقلاب اظهار کرد: حوادث پر التهاب در ماه‌های ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ضرورت بسیج همگانی ملت برای دفاع از امنیت کشور در برابر ناآرامی‌های ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب را ایجاد کرد.

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: وضعیت مذکور شرایط برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان با بیان اینکه بسیج از برکات الهی بود که به فرمان امام (ره) در کشور تشکیل شد، تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس برخی از مخالفان بسیج و نهادهای دیگر انقلابی مانند سپاه پاسداران را مانع رسیدن به منافع حزبی و سیاسی خود دیدند و پس از جنگ پایان عمر بسیج را مطرح کردند.

حبیبی، به دوراندیشی و درایت امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه، بسیج را حافظ آرمان‌های اسلام معرفی کردند و بر توسعه و فراگیری روحیه و معرفت بسیجی تأکید داشتند.

وی با تأکید براینکه بسیج متعلق به یک قشر ویژه نیست، بیان کرد: هر فردی که علاقمند به سرنوشت خود، ملت، ایران اسلامی و ارزش‌های آن است و همچنین آنها که از تسلط قدرت‌های بیگانه به کشور بی‌زار هستند، بسیجی محسوب می‌شوند.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان تمام انسان‌های مؤمن، آگاه، بصیر، متعهد و علاقمند به تلاش در عرصه‌های مختلف انقلاب را عضو خانواده بزرگ بسیج دانست و متذکر شد: پاسداری از هویت ملی و دینی یکی از بزرگ‌ترین مسؤولیت‌های بسیج به عنوان پشتوانه اصلی نظام و انقلاب است.فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار