کد خبر : 20537
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396- 36: 14

پانزدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان گیلان برگزار شد

پانزدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان گیلان برگزار شد

سرهنگ بابک صدوق معاون سیاسی سپاه قدس گیلان از برگزاری پانزدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان گیلان هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ بابک صدوق معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: پانزدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان گیلان و همچنین هفتمین همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه و هم‌زمان با هفته‌ی بسیج در مجموعه‌ی شهید مطهری بندرانزلی برگزار شد.

سرهنگ صدوق هدف از برگزاری این همایش را این‌چنین بیان کرد: هر ساله به‌منظور بالا بردن توان علمی و سیاسی هادیان سیاسی سپاه و بسیج و همنیطور فرماندهان و مسئولین سپاه قدس گیلان همایش‌هایی با استفاده از اساتید کشوری پیرامون مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور، منطقه و بین‌الملل برگزار می‌گردد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: این همایش سه سخنران کشوری داشت که به ترتیب احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه‌ای و ابراهیم متقی استاد مسائل بین‌الملل در زمینه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به سخنرانی پرداخته و به سئوالات حاضران پاسخ گفتند.

وی افزود: در این همایش که از صبح روز چهارشنبه برگزار شد علاوه بر سه سخنران یاد شده مسئول سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان پیرامون تهدیدات امنیتی در فضای مجازی مطالبی را به سمع حاضران رساند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان افزود:  درپایان همایش حجت‌الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن جمع‌بندی مطالب ارائه شده، از فرماندهان و مسئولان و نیز هادیان سیاسی سپاه و بسیج که نقش بی‌بدیلی در افزایش و ارتقای بصیرت سیاسی آحاد مخاطبان  دارند تقدیر و تشکر کردند.

شایان‌ذکر است که در پایان این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از هادیان سیاسی سپاه، بسیج، فرماندهان و مسئولین برگزار شد، از ۴۱ نفر تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر به‌رسم یادبود به برگزیده‌گان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار