کد خبر : 25930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397- 38: 11

پایان ماموریت استاندار گیلان با منصرف کردن تنها یک نماینده مجلس/ چرا نظر دلخوش یک‌شبه ۱۸۰ درجه تغییر کرد؟!

پایان ماموریت استاندار گیلان با منصرف کردن تنها یک نماینده مجلس/ چرا نظر دلخوش یک‌شبه ۱۸۰ درجه تغییر کرد؟!

چرا یک نماینده مجلس نمی‌تواند پای امضایش استوار بماند و یک‌شبه نظرش در رابطه با عملکرد رئیس قوه مجریه ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در پی اعتراض گسترده نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عملکرد ضعیف حسن روحانی در حوزه موسسات مالی و اعتباری و امضای آنان جهت سوال از رئیس جمهور، عده‌ای از جانب دولت مامور به انجام تکالیفی برای پس گرفتن امضاهای نمایندگان شده بودند.

در استان گیلان نیز شخص مصطفی سالاری و معاون سیاسی امنیتی‌اش با تذکر دولت روبرو شده و درصدد بوده از هر طریق ممکن، نظر مثبت نمایندگانِ امضا کننده را جلب نموده و آنان را از طرح سوال از روحانی منصرف کنند.

در همین راستا شنیده شده تعدادی از نمایندگان مورد تهدید شدید استانداری قرار گرفته و تعدادی هم با پیشنهاد معامله مواجه شده بودند.

به عده ای گفته شده بود اگر امضایتان را پس نگیرید، امتیازات عمرانی و اقتصادی مردم حوزه استحفاظی‌تان را کاملا قطع نموده و همچنین آندسته از مدیران‌کلی که با شما همسو هستند را عزل می‌نماییم تا در ایام انتخابات عملا بی یار و یاور باشید!

به برخی هم پیشنهاد داده بودند که در صورت منصرف شدن از این طرح سوال، با گزینه‌های پیشنهادی شما برای مدیریت در فلان ادارات موافقت کرده و بودجه‌هایی نیز از طرف دولت برای کمک به مردم روستاهای حوزه استحفاظی خود دریافت خواهید کرد!

این تکاپو و تلاشهای دولتمردان و استانداری گیلان در روزهای اخیر موجب شد از بین آن نمایندگان گیلانی که طرح سوال را امضا نموده بودند ( شکری_ نیکفر_کوچکی نژاد_دلخوش_ داداشی) تنها سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا گوش به حرف دولتی ها داده و امضای خود را پس گرفت!

حال این سوال در اذهان عمومی بی پاسخ مانده است که چرا یک نماینده مجلس نمی‌تواند پای امضایش استوار بماند و یک‌شبه نظرش در رابطه با عملکرد رئیس قوه مجریه ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند؟

آیا دلخوش شخصا به این نتیجه رسیده که سوال از رئیس جمهور به صلاح کشور نیست یا معاملاتی پشت پرده مابین ایشان و دولت صورت گرفته و منجر به تغییر دیدگاهش شده است؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار