کد خبر : 63928
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399- 09: 12

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

پایداری شبکه‌های برق علیرغم بارش برف در گیلان

پایداری شبکه‌های برق علیرغم بارش برف در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: تمامی شبکه‌های برق استان گیلان علیرغم بارش برف و وزش باد شدید پایدار است.

به گزارش گیلانستان، محمداسماعیل هنرمند در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر جمعه ۲۲ اسفند ماه سال جاری در استان تمامی شبکه‌های برق استان گیلان علیرغم بارش برف و وزش باد شدید پایدار است.

وی با اشاره به چندین مورد ناپایداری برق در گیلان بر اثر وزش باد شدید و  شدت بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات، گفت: در سطح استان به دلیل شرایط جوی نامساعد (وزش باد شدید و بارش برف و باران) برق  برخی از مشترکین  تحت تاثیر این شرایط، ناپایدار شد که بلافاصله با  اعزام  اکیپهای عملیاتی در کوتاهترین زمان ممکن مشترکین برق دار شدند.

هنرمند خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از  ۱۸۰ اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی هستند.

هنرمند با اشاره به پایداری شبکه توزیع برق، خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری برنامه های لازم جهت افزایش پایداری شبکه های توزیع برق گیلان  از جمله دو طرح بزرگ تاب آوری و تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار صورت پذیرفته تا در زمان وقوع بحران ها کمترین ناپایداری برق  متوجه مشترکین شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با برشمردن دیگر اقدامات در جهت پایداری شبکه توزیع برق گفت: اصلاح و بهسازی پایه ها (تیرهای برق)، تعدیل ولتاژ مناطق پر حادثه، تجهیز امورها و ادارات تابعه به همراه اکیپ های عملیاتی از جمله اقدامات دیگر این شرکت برای مقابله با بحران های احتمالی بوده است.

وی تصریح کرد: راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران است و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار