کد خبر : 53909
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399- 53: 11

مسئول تربیت‌بدنی بسیج سپاه قدس گیلان:

پایگاه‌های بسیج استان گیلان به امکانات ورزشی مجهز می‌شود

پایگاه‌های بسیج استان گیلان به امکانات ورزشی مجهز می‌شود

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از فراهم شدن بستر لازم برای تجهیز پایگاه‌های بسیج به امکانات ورزشی خبر داد و گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این کار جذب شد.

به گزارش گیلانستان،سرهنگ پاسدار علی اصغر زاد اکبری، تأکید فرمانده سپاه قدس گیلان مبنی بر فعال کردن هر چه بیشتر پایگاه‌های بسیج و افزایش برنامه‌های آنان در حوزه‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با رایزنی‌های بسیار ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پایگاه‌های بسیج استان گیلان جذب شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وی از اواسط اردیبهشت امسال این مسئولیت را بر عهده گرفته است از برنامه‌های متنوع خود برای فعال‌تر کردن پایگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی سخن گفت و عنوان کرد: با جذب اعتبار و قراردادی که منعقد شده سعی داریم تجهیزات ورزشی را بین پایگاه‌ها توزیع کنیم.

زاد اکبری تأمین و توزیع ۲۰۲ عدد تنیس روی میز، ۲۴۳ عدد فوتبال دستی و نظایر این تجهیزات در بین پایگاه‌های بسیج را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه انجام چنین اقدامی در سال‌های اخیر سابقه نداشته است افزود: قرارداد تأمین تجهیزات را نیز در خود شهرستان رشت منعقد کردیم و به خارج از استان گیلان نبردیم.

وی سرکشی از ۴۰ پایگاه بسیج شهرستان رشت و سایر پایگاه‌ها را از جمله اقداماتی که در همین یکی دو ماهه اخیر انجام شده است خواند و با تأکید بر اینکه موقعیت ورزشی این پایگاه‌ها به دقت رصد شده است گفت: به هر کدام از این پایگاه‌ها نیز یک بسته ورزشی حاوی توپ فوتبال، توپ والیبال، بدمینتون، حلقه، دارت و نظایر آن داده شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از انجام رایزنی و نامه‌نگاری‌ جهت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌های بسیج سخن گفت و خاطرنشان کرد: از پایگاه‌های بسیج خواستیم تا مسابقات ورزشی خود را در رشته‌های مختلف برگزار کرده و در ادامه آن تا ۱۵ مرداد امسال قهرمانانشان را به ما معرفی کنند.

زاد اکبری با بیان اینکه پس از معرفی قهرمانان و در صورت مهیا بودن شرایط از حیث کنترل شیوع ویروس کرونا جشنواره ورزشی برگزار می‌شود عنوان کرد: تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، هفت سنگ ویژه خواهران و طناب‌کشی برادران از جمله رشته‌های ورزشی این جشنواره محسوب می‌شوند.

وی برنامه‌محور بودن و حرکت در یک مسیر تعیین‌شده را از جمله مؤلفه‌های بسیار مهمی که باید در دستور کار هیئت‌های ورزشی استان گیلان قرار بگیرد ذکر کرد و ابراز داشت: از هیئت‌های ورزشی استان گیلان خواستیم در درجه نخست نایب رئیس و رؤسای شهرستان‌ها را مشخص کنند و سپس برنامه فعالیت خود را ارائه دهند.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان فعال بودن چیزی حدود ۱۵ هیئت ورزشی در استان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید تعداد هیئت‌های ورزشی فعال بیشتر از این‌ها شود تصریح کرد: هیئت تیراندازی از جمله هیئت‌های فعال ورزشی است که قبل از سایر هیئت‌ها برنامه فعالیت خود را تدوین و ارائه کرد.

زاد اکبری با تأکید بر اینکه در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین هیئت‌های ورزشی، رصد اقدامات و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای گسترش فعالیت‌شان سایتی تحت عنوان باشگاه مقاومت تشکیل شده است افزود: تمام هیئت‌ها، مسئولان تربیت‌بدنی‌ها و مسئولان حوزه‌ها در این سایت عضو هستند و امیدواریم بتوانیم برای فعال‌تر کردن آن‌ها قدم‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار