کد خبر : 148
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394- 35: 19

پخش موسیقی در جوار شهدای گمنام صومعه سرا!!!

پخش موسیقی در جوار شهدای گمنام صومعه سرا!!!

جلوی پخش موسیقی در بوستان ابریشم صومعه‌سرا جایی که سه شهید گمنام تدفین شده است گرفته شود.

به گزارش در گیلان:

پخش موزیک‌های آن چنانی در پارک نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی را به درد می‌آورد، از متولیان این پارک درخواست می شود تا جلوی پخش موسیقی را گرفته و نگذارند این افراد به کار خود ادامه دهند.

وقتی طرح دفن شهدای گمنام در پارک‌ها و مراکز عمومی و دانشگاه‌ها مطرح شد بسیاری از این طرح استقبال کردند که از جمله این موارد تدفین شهدای گمنام در پارک ابریشم صومعه سرا است.

در برخی استان ها تعدادی از دلسوزان نظام و خانواده های معظم شهدا نگرانی هایی را در مورد مکان تدفین شهدا در پارک مطرح کردند نگرانی هایی که متاسفانه با بی توجهی های مسئولان مفقول مانده است.

در برخی از پارک های استان های مختلف از سوی مسئولان برای تدفین شهدای گمنام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا در نظر گرفته شده است ولی با بررسی اجمالی برخی از مناطق مزین به نام شهدای گمنام با صحنه هایی روبه رو می شویم که تاسف خانواده های شهدا و جانبازان و مادران منتظر فرزند شهیدشان را به دردمی آورد.

پارک ابریشم صومعه‌سرا، یکی از مراکزی است که میزبان سه شهید گمنام شده است، میزبانی که به شایستگی از عهده پذیرایی مهمانان ارجمند خود بر آمده است.

اما اکنون انتظار ما از متولیان پارک ابریشم این است که نگذارند اتفاقی که در پارک‌های دیگر استان ها که میزبان شهدا بوده اند افتاده است، در این شهرستان هم رخ دهد.

پخش موزیک‌های آن چنانی در پارک نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی را به درد می‌آورد، از متولیان این پارک درخواست می شود تا جلوی پخش موسیقی را گرفته و نگذارند این افراد به کار خود ادامه دهند.

باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که همه حرمت خون پاک شهدا را نگه دارند و در جوار مزار شهدا از پخش موسیقی‌ خودداری نمایند و با ظاهری موجه بر سر مزار شهدا حضور یابند.

جوانان بسیجی صومعه‌سرایی هم باید از این به بعد در حق شهدای گمنام برادری و خواهری کنند و شب های جمعه بر سر مزار شهدای گمنام حضور یابند و دعای کمیل را قرائت نمایند.

جوانان هیئتی و مذهبی صومعه سرا باید بدانند از این به بعد بوستان ابریشم جایگاه آنان خواهد بود و نباید با عدم حضور خود در این مکان جای را برای افراد غیر متدین باز کنند تا آنها به راحتی در آنجا رفت و آمد کنند و دل شهدا را به درد آورند.

نویسنده: م. ف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار