کد خبر : 13829
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396- 59: 0

پذیرفته نیست که به فعالان پایگاه‌ها‌ی خبری و تحلیلی یارانه پرداخت نشود

پذیرفته نیست که به فعالان پایگاه‌ها‌ی خبری و تحلیلی یارانه پرداخت نشود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خواستار پرداخت یارانه رسانه‌های مجازی توسط دولت به عنوان ابزار حمایتی از این حوزه شد.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری در نشست مسئولان کمیته‌های اجرایی سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر لزوم حمایت از فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: مدیران و اصحاب رسانه از پیشتازان جبهه مقابله با جنگ نرم هستند.

وی با بیان اینکه پذیرفته نیست که به فعالان پایگاه‌ها‌ی خبری و تحلیلی یارانه پرداخت نشود افزود: دولت یارانه رسانه‌های مجازی را همچون یارانه مطبوعات مکتوب پرداخت کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تصریح بر اینکه رسانه‌های مجازی نیازمند حمایت مالی مسئولان و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و غیردولتی هستند، گفت: ارتقای سطح معیشت خبرنگاران به دور از شعارزدگی در دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

جعفری با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی آموزش قانون مطبوعات توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان، خاطرنشان کرد: این سازمان در برگزری دوره‌‌های آموزشی عمومی، تخصصی و حرفه‌ای در کشور پیشتاز است.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم کاهش شکایت از رسانه‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی و تقویت دانش خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: در یکسال گذشته بیش از دوهزار نفر ساعت دوره آموزشی خبرنگاران در گیلان برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به فعالیت ۱۸ کانون بسیج رسانه در مراکز شهرستان‌ها و مراکز شهرهای خمام و سنگر افزود: افتتاح رسمی دفاتر کانون‌های بسیج رسانه پس از ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

جعفری، سازمان بسیج رسانه را متعلق به تمامی اقشار حوزه رسانه اعم از سردبیران، مدیران مسئول، خبرنگاران، صاحبنظران، عوامل توزیع، عکاسان و تصویربرداران خبری دانست و تاکید کرد: مهمترین هدف سازمان بسیج رسانه گیلان تشکیل و تقویت جبهه رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی و اثرگذاری آن در جامعه است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار