کد خبر : 15308
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396- 19: 16

پرداختن به موضوع اداره صدا و سیما توسط دولت خدشه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی است

پرداختن به موضوع اداره صدا و سیما توسط دولت خدشه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی است

مدیر فنی بسیج صدا و سیما کشور گفت:پرداختن به موضوعاتی همچون اداره صدا و سیما توسط دولت و خدشه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی بیش از اینکه مؤید تلاش دولت برای رفع بحران مقبولیت خود باشد بیشتر به یک خودنمایی انتخاباتی شبیه است.

به گزارش گیلانستان، مقصودی فعال رسانه ای و مدیر مرکز فنی و انفورماتیک بسیج صدا و سیما کشور در گفتگویی با بیان اینکه این روزها ندایی از درون دولت فخیمه شنیده می شود که در حال تدوین لایحه “اداره صدا وسیما ” توسط دولت هستند، اظهار کرد:پرداختن به موضوعاتی همچون اداره صدا و سیما توسط دولت  خدشه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی است.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد واجدان رأی در انتخابات حسن روحانی را به هر دلیلی قبول ندارند و این در تاریخ کشور بی سابقه است ،گفت: پرداختن به موضوعاتی همچون اداره صدا و سیما توسط دولت و خدشه به اصل ۱۱۰ قانون اساسی بیش از اینکه مؤید تلاش دولت برای رفع بحران مقبولیت خود باشد بیشتر به یک خودنمایی انتخاباتی شبیه است.

وی در پایان گفت:صدا و سیما در هر زمان با همه شدت و ضعفش نشان داده است که در مواقع حساس و کلیدی انتساب آن به حاکمیت باعث گرفتن تصمیم درست و در جهت منافع ملی شده است.دولت محترم بهتر است به وضع آشفته مجموعه های ذیل خود بپردازد و از فکر دست اندازی به حقوق کشور در قانون اساسی بیرون بیاید.

انتهای پیام/پیک دانشجو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار