کد خبر : 16971
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396- 34: 18

پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه توسط گیلانیان

پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه توسط گیلانیان

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: در چهار ماهه امسال چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷درصد افزایش داشته است .

به گزارش گیلانستان، محمدرضا جوادزاده در گفتگویی با اشاره به منطقه گیلان با بیان اینکه صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان، تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه می‌شود، گفت: مردم نوعدوست گیلان در چهار ماهه امسال چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد فراهم آوردن زمینه‌‌های مشارکت حداکثری مردم به ویژه خیران در امر خدمت‌رسانی به محرومان که از اهداف مهم کمیته امداد است، افزود: هم اکنون ۳۸۵ هزار و یک صندوق صدقه در سطح استان گیلان توزیع و نصب شده است که مردم می توانند کمک های خود را از طریق این صندوق ها به دست نیازمندان واقعی برسانند .

جوادزاده تعداد صندوق های بزرگ که در سطح شهر نصب شده اند را ۱۴ هزار و ۴۶۶ عدد عنوان کرد و گفت: چهار هزار و ۹۳۲ صندوق متوسط در ادارات و سازمان ها و تعداد ۳۶۵ هزار و ۶۰۳ عدد هم در منازل سطح استان نصب شده اند .

سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان همچنین راه اندازی صدقه پیامکی را از روش های تسهیل در پرداخت کمک های مردمی با استفاده از فناوری جدید عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان از طریق شماره گیری کد # ۰۱۳* ۸۸۷۷ * که برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال است می توانند کمک های خود را برای حل مشکلات نیازمندان اهداء کنند .

وی گفت: مردم نیکوکار گیلان در چهار ماهه نخست سال ۹۵ مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال صدقه پرداخت کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار