کد خبر : 36679
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

فرمانده سپاه فومن خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی به ۱۰۰۰ نفر در فومن

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی به ۱۰۰۰ نفر در فومن

فرمانده سپاه فومن محرومیت زدایی و خدمت به مردم را از مهم ترین وظایف بسیج سازندگی عنوان و از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی به ۱۰۰۰ نفر در طول سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار حمید جانباز عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی سپاه ناحیه فومن با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی، اظهار کرد: حفظ انقلاب و نظام و خدمت رسانی به مردم وظیفه بسیج سازندگی و سپاه است.

وی در ادامه به بخشی از اقدامات انجام شده از سوی بسیج نیز اشاره کرد و گفت: ساخت و بازسازی بیش از ۳۰ مسجد نیمه کاره، جمع آوری و تهیه ۱۷ میلیون تومان کمک نقدی برای خرید لوازم التحریر، شن ریزی ۵ راه روستایی، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی بین خانواده‌های کم بضاعت توسط گروههای جهادی تنها بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به سهمیه ساخت ۸۰ واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان، افزود: در عرصه محرومیت زدایی سپاه ناحیه فومن باید در نیمه نخست امسال با کمک فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران و شورای اسلامی روستا و خیران بسیجی این تعداد واحد مسکونی را ساخته و تحویل محرومین دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بسیج سازندگی و سپاه شهرستان فومن اقدامات خوبی انجام داده‌اند، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به ۱۰۰۰ نفر در طول سه سال گذشته بخشی از این اقدامات بوده است.

سرهنگ جانباز ادامه داد: در سال گذشته در راستای آموزش و حمایت و مشاوره رایگان برای راه اندازی مشاغل خانگی و هماهنگی با جهاد کشاورزی و مرکز فنی و حرفه‌ای اقداماتی صورت گرفت که برای ۴۵ نفر پروانه فعالیت صادر شد.

وی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در آموزش بیش از ۲۰۰ کشاورز در ۳۰ روستای شهرستان فومن، افزود: در همین راستا بعد از ارزیابی و آزمایش خاک توسط بسیج مهندسین کشاورزی برای بهره وری محصول کود بین کشاورزان توزیع شد.

فرمانده سپاه فومن به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان سال رونق تولید نیز اشاره و تأکید کرد: امیدواریم با همت و تلاش بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بتوانیم در راستای منویات رهبری در این زمینه گام‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار