کد خبر : 44824
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398- 11: 11

در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد؛

پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری انزلی تا پایان امسال

پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری انزلی تا پایان امسال

هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر انزلی برگزار شد و اعضا از پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری تا پایان امسال و همچنین پیگیری بیمه تکمیلی خبر دادند.

به گزارش گیلانستان رئیس شورای شهر بندرانزلی غروب یکشنبه در هشتاد و نهمین جلسه این شورا اظهار کرد: در انتخابات پیش رو از همه کارکنان شهرداری می خواهیم از جانبداری و طرفداری و استفاده از تجهیزات شهرداری به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخابات در ساعات اداری پرهیز کنند.

هادی حیدری در ادامه به ارسال پیام هایی از سوی کارکنان شهرداری در خصوص مطالبات معوقه خود به شورای شهر اشاره کرد و افزود: شورای شهر انزلی وظیفه خود می داند که از حقوق این کارکنان دفاع کند.

وی با بیان اینکه پیشنهاداتی برای پرداخت معوقات کارکنان شهرداری به شهردار انزلی در ماه امسال شده است، گفت: تمام مطالبات معوقه کارکنان شهرداری اعم از حقوق و اضافه کاری تا پایان امسال تسویه شده و به صفر می رسد.

حیدری همچنین ضمن قدردانی شهردار انزلی برای درآمدزایی، تاکید کرد: علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه، بیمه تکمیلی کارکنان نیز به زودی تعیین تکلیف می شود تا قطع بیمه تکمیلی دغدغه ای برای کارکنان شهرداری ایجاد نکند.

رئیس شورای شهر بندرانزلی در ادامه با اشاره بر لزوم مبارزه با فساد در دستگاه های اداری و خدمات رسان، گفت: هرگونه بررسی و بازرسی عوامل اجرایی دستگاه قضایی از هرگونه تخلف و فساد در شهرداری انزلی مورد حمایت این شورا است.

وی ادامه داد: از شهردار انتظار می رود در خصوص آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ دقت لازم را داشته باشند و در صورتی که کوتاهی صورت گرفته سریعا مستندات آن به بازرسی ارائه داده تا از تبعات بعدی آن جلوگیری و این امر دامن گیر شورای شهر نشود.

حیدری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری داشته باشد، افزود: متاسفانه در شهرداری انزلی دیده شده افرادی از موقعیت های خود سوء استفاده می کنند و از شهردار انتظار می رود بدون تعارف و مسامحه، کارکنان متخلف را به دستگاه قضایی معرفی و گزارش آن به شورای شهر ارائه شود.

وی با اشاره به عدم تکمیل عملیات عمرانی بسیاری از پروژه های شهری از سوی شهرداری، گفت: از زمان فراخوان تاسیس مراکز فنی خودروهای سبک تاکنون زمان زیادی می گذرد اما همچنان بلاتکلیف مانده و پروژه بلوار قرآن، پمپ باد و سایر نقاط نیز تکلیف آن روشن نیست که انتظار می رود با تسریع در این امور شاهد توسعه هرچه بیشتر بندرانزلی باشیم و شورای شهر نیز در مظان اتهام نباشد.

کمسیون حقوقی شورا در تلاش برای وصول مطالبات شهرداری است

در ادامه این جلسه عضو شورای شهر بندرانزلی نیز به انتخابات مجلس اشاره و اظهار کرد: هیچ فردی حق ندارد برای حمایت از کی کاندیدا از شورا و شهرداری انزلی خرج کند.

موسی زنجانخواه با بیان اینکه تهمت های بسیاری به شورا زده شده اما توجه نکرده ایم، گفت: در مدت ۱۷ ماه گذشته شورای شهر موفق شد حدود ۲۵ میلیارد تومان مطالبات شهرداری را دریافت کند که حدود ۱۳ میلیارد تومان آن متعلق به زمینی بود که آزاد سازی و به شهرداری بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: کمیسیون حقوقی شورای شهر انزلی به شدت دنبال وصول مطالبات شهرداری است و بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری نیز در مرحله آخر است.

زنجانخواه با اشاره به اینکه معلولان و افراد کم توان از حقوق شهروندی برابر با سایر شهروندان برخوردار هستند، تصریح کرد: متاسفانه در خصوص مناسب سازی در شهر انزلی هیچ کار خاصی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار