کد خبر : 81863
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

پرسپولیس برنده بازی جنجالی ورزشگاه تختی انزلی

پرسپولیس برنده بازی جنجالی ورزشگاه تختی انزلی

پرسپولیس تهران با یک گل بازی جنجالی هفته دهم مقابل ملوان بندرانزلی را برد تا سه امتیاز دیگر به مجموع امتیازات خود اضافه کند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال و از هفته دهم این رقابت‌ها از ساعت ۱۷ عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم پرسپولیس تهران بود.

 

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که مازیار زارع سرمربی ملوان بندر انزلی، ایمان صادقی، سید عبدالله حسینی، سعید کرمی، سجاد بازگیر، محمد انبساطی، مجید عبدی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، محمد صادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مؤمنی را به عنوان بازیکنان اصلی خود به زمین مسابقه فرستاد.

 

در سوی دیگر میدان نیز یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از علیرضا بیرانوند، جورگن لئوناردو لوکادیا، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی ولیسانی به عنوان بازیکنان اصلی خود در میدان رقابت با ملوانان استفاده کرد.

 

قضاوت این دیدار حساس بر عهده علی صفایی بود و محمدرضا منصوری، ایوب غلامزاده و سعید رحیمی مقدم وی را در امر قضاوت یاری می‌کردند و یدالله جهانبازی نیز ناظر داوری این دیدار است.

 

سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال نیز از نزدیک تماشاگر این دیدار است.

 

بازی رأس ساعت مقرر و در زیر نور آغاز شد و دو تیم حمله از جناحین و استفاده از ضد حملات را در دستور کار خود قرار دادند و ملوانان از تنها ضربه ایستگاهی خود در نیمه اول نتوانستند راه به جایی ببرند.

 

وحید امیری از تیم پرسپولیس در دقیقه ۲۵ بازی و میلاد جهانی از ملوانان در دقیقه ۳۲ بازی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

 

دیدار دو تیم در نیمه اول گلی در پی نداشت و سرخپوشان پایتخت با توقف در برابر ملوانان نیمه اول را به پایان رساندند.

 

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که از همان دقایقی اولیه بازیکنان پرسپولیس با طراحی حملات متعدد تلاش کرد تا دروازه ملوان را باز کنند.

 

تیم پرسپولیس در دقیقه ۷۹ بازی موفق شد توسط یورگن لوکادیا دروازه تیم ملوان بندرانزلی را باز کرد.

 

در این نیمه ملوانی‌ها به قضاوت داوری در چند صحنه اعتراض داشتند که داور به بابک پورغلامی مربی تیم ملوان دو بار کارت زرد نشان داده و از کنار زمین اخراج کرد.

 

همچنین در دقایق وقت اضافه نیز به دلیل اعتراض داور به مازیار زارع سرمربی کارت قرمز نشان داد و این موضوع باعث ایجاد جنجال در کنار زمین و توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

 

در انتها داور در دقیقه ۹۹ سوت پایان این بازی کسل کننده در نیمه اول و جنجالی در نیمه دوم را به صدا درآورد تا پرسپولیس تا تک گل زده در نیمه دوم برنده این بازی جنجالی باشد.

 

ملوان با وجود ارائه بازی خوب باز هم نتوانست همچون بازی‌های گذشته خود نتیجه بازی را از آن خود کند و چهل و هشتمین مصاف دو تیم نیز با شکست ملوانان به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار