کد خبر : 19120
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396- 50: 17

پروازهای مسیر رشت – اهواز ابطال شد؛ مسافران مستاصل شدند!

پروازهای مسیر رشت – اهواز ابطال شد؛ مسافران مستاصل شدند!

ابطال پروازهای رفت و برگشت رشت – اهواز ، موجبات بروز مشکل و سرگردانی مسافران بسیار این مسیر را فراهم آورده است .

به گزارش گیلانستان، سرعت پیشرفت تکنولوژی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون به حدی بالا بوده است که جهان امروز را بی فناوری یارای تصور نیست و اندک خدشه به این روند ،سرگردانی آدمیان را در پی دارد؛ ازین روی مسافران پرواز یادشده که زندگی روزمره شان دچار مشکل شده به رسانه پناه آوردند و در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی خواهان برقراری دوباره این پرواز شدند.

هانیه هویزانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دلمان به پروازهای مدام مسیر اهواز – رشت خوش بود که آن را ناگهانی دریغ کردند .

وی اظهار کرد : بدلیل موقعیت کاری می بایست هر هفته به رشت سفر کنم و ابطال این پرواز استرس بسیاری را در زندگی خانوادگی ما پدید آورده است.
وی ادامه داد: این پرواز همیشه تکمیل بوده به گونه ای که گاه در فهرست انتظار قرار می گرفتیم اما بی هیچ توضیحی این پرواز باطل اعلام شده است.
هویزانی ادامه داد: افراد زیادی از همشهریان را می شناسم که بدلیل کاری و یا دانشجو بودن فرزندان در رشت با پدید آمدن این مشکل سرگردان شده اند.
وی از مسئولان خواست این موضوع را پیگیری نموده و مشکل مسافران این مسیر را درک کنند و در برقراری مجدد آن بکوشند.
سعید ساکی یکی دیگر از مسافران اهواز رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: انتظار داشتیم وضعیت پروازی این مسیر از فوکر ۱۰۰ به پروازهای بهتر ارتقا یابد اما هیچ زمان فکر نمی کردیم این مسیر پرتردد ابطال اعلام شود.
وی با بیان اینکه فرزند دخترش در رشته دکترای روانشناسی در رشت مشغول به تحصیل است و ماهی دوبار به رشت می آیند گفت: دو هفته است این پرواز باطل اعلام شده و واقعا نمی دانم ازین پس چطور باید این مسیر را ابتدا تا تهران و سپس از تهران به رشت طی کنم.
وی ادامه داد: به لحاظ کاری زمان بسیار برایمان حائز اهمیت است و امیدواریم مسئولان هر چه زودتر این مسیر پروازی را برقرار کنند.
مدیرکل فرودگاه گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید ابطال مسیر رفت و برگشت پرواز رشت – اهواز توسط شرکت هواپیمایی نفت ایر گفت: این شرکت هواپیمایی علت ابطال این پرواز را کمبود ناوگان عنوان کرده است.
غلامرضا کریم آقایی اظهار کرد: مسیر هوایی رشت به اهواز دارای متقاضی بسیاریست و پس از اینکه شرکت هواپیمایی نفت به علت یادشده مجبور به ابطال این مسیر شد، مذاکره هایی در این خصوص با نمایندگان شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی، آسمان و پویا صورت گرفته است .
وی ادامه داد: شرکت های یادشده آمادگی خود را برای راه اندازی مسیر رفت و برگشت رشت – اهواز اعلام کرده اند که به محض برقراری این مسیر، اطلاع رسانی خواهد شد.
پرواز رفت و برگشت رشت – اهواز پس از سال ها برقراری و افزایش پرواز در مسیرهای یادشده از نهم مهرماه از سوی شرکت هواپیمایی نفت ایر ابطال اعلام شده است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت سال ۱۳۴۸ در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار ساخته شد؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار