کد خبر : 78297
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

هر هفته پنجشنبه‌ها؛

پرواز مستقیم از فرودگاه رشت به سمت نجف اشرف برقرار شد

پرواز مستقیم از فرودگاه رشت به سمت نجف اشرف برقرار شد

استاندار گیلان از برقراری پرواز مستقیم رشت_ نجف در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت خبرداد و گفت: در زمان حاضر، هر هفته پنجشنبه ها این پرواز را خواهیم داشت.

به گزارش گیلانستان، پس از مدتها چشم انتظاری پرواز مستقیم از فرودگاه سردارجنگل رشت به مقصد فرودگاه نجف اشرف برای محبان و عاشقان گیلانی عتبات عالیات از امروز(پنجشنبه) رسما با حضور و بدرقه استاندار گیلان دایر شد.

اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه های مختلف گردشگری، درمانی و اقتصادی، توسعه فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت ضرورت دارد و اقداماتی خوبی هم در این بخش در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز جمعی از خواهران و برادران گیلانی عازم سفر به عتبات عالیات خواهند بود، با اظهار خوشحالی از برقراری پرواز مستقیم رشت نجف گفت: در زمان حاضر، هر هفته پنجشنبه ها این پرواز را خواهیم داشت و در صورت وجود متقاضی، امکان افزایش ظرفیت پرواز وجود دارد.

وی ادامه داد: در گذشته تنها پرواز ایام حج در فرودگاه رشت صورت می‌گرفت که هم اکنون در تلاشیم پروازهای مختلف و متعدد، برقرار باشد ضمن آنکه پرواز رشت- آستراخان روسیه هم از خرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

دکتر عباسی به تقاضای مردم عراق برای حضور در استان گیلان با هدف گردشگر درمانی، اشاره کرد و از آمادگی مراکز درمانی و گردشگری استان برای این منظور خبر داد و گفت: این مهم با توجه به ظرفیت های گیلان در حوزه های مختلف و تاثیر خوب در رونق گردشگری ، توسعه کسب و کار ، اشتغال و افزایش درآمد را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار