کد خبر : 71258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان:

پرورش حس دینی و انقلابی در کودکان رسالت کانون است

پرورش حس دینی و انقلابی در کودکان رسالت کانون است

سرپرست کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گیلان گفت: یکی از رسالت های این نهاد فرهنگی پرورش حس دینی و انقلابی در کودکان با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش گیلانستان، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت هفته کودک، اظهار کرد: شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش‌کودکی، رنگ خوش زندگی» تعیین شده است.

وی در ادامه به رسالت‌های کانون در پرورش حس دینی و انقلابی کودکان، با نگاهی ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تأکید کرد: توان‌مندسازی کودکان، پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی و آموزشی از اهداف این مجموعه است.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه در همین راستا فعالیت‌های برای مراکز ثابت، کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی، مراکز فرهنگی هنری فراگیر پیش بینی شده است، گفت: این فعالیت‌های مبتنی بر باورهای دینی و کتاب‌محور است.

وی به راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان، نگارخانه آفرینش، مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون استان، گشایش پایگاه مقاومت شهید سلیمانی را از دیگر گام‌ها در این زمینه برشمرد و افزود: در ایام کرونا برای ارتباط با مخاطبان خود کارگاه‌های تخصصی و عمومی برخط راه اندازی شد.

میر عظیمی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده از سوی مربیان و اعضای کانون‌های پرورش فکری گیلان در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ملی، گفت: کودکان تشنه یادگیری هستند و باید زمینه را برای آنها فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار