کد خبر : 5659
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395- 01: 9

پرونده شورای اسلامی شهر رشت را به شورای حل اختلاف می‌فرستم

پرونده شورای اسلامی شهر رشت را به شورای حل اختلاف می‌فرستم

فرماندار رشت: با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای شورای شهر رشت در ششمین نوبت پی در پی، به ناچار پرونده شورای اسلامی شهر رشت را به شورای حل اختلاف می‌فرستم.

به گزارش گیلانستان، پیش از ظهر چهارشنبه یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد اما با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد قانونی اعضاء برای ششمین بار بدون نتیجه به پایان رسید.

در این جلسه که با ریاست سیدعیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت برگزار شد تنها ۷ نفر از اعضای شورا شامل عباس صابر، مسعود کاظمی، محمدحسین واثق کارگرنیا، فرهاد شوقی و محمود باقری خطیبانی و فرانک پیشگر و مجید رجبی ویسرودی در صحن علنی شورا حاضر شدند.

سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در پی غیبت متوالی اعضاء و به حد نصاب نرسیدن این جلسه اعلام کرد: با توجه به مؤثر واقع نشدن توصیه‌ها و تکرار پی در پی غیب در جلسات از سوی اکثریت اعضای شورای شهر رشت، به ناچار پرونده شورای اسلامی شهر رشت را برای رسیدگی به شورای حل اختلاف ارجاع می‌دهم.

جلسه شورای اسلامی شهر رشت که در مرحله تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه برای سال چهارم این شورا است با عدم حضور اکثریت اعضاء، امروز برای ششمین نوبت پی در پی به حد نصاب نرسیده و بدون نتیجه به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار