کد خبر : 87131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

پروژه های عمرانی و مسکونی در آستارا افتتاح شد

پروژه های عمرانی و مسکونی در آستارا افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی و مسکونی با اعتبار سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان در شهرستان آستارا افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، عنایت رضایی پور فرماندار آستارا بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۱۵ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در آستارا افتتاح شد.

 

وی به اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت مسیر روستای عباس آباد به ویرمونی به میزان ۷۵۰ مترمکعب زیرسازی و هفت هزار مترمربع آسفالت گرم اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار آستارا با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال از آخرین عملیات آسفالت مسیر روستای عباس آباد به ویرمونی گذشته است، ادامه داد: این طرح در قالب طرح هادی از ردیف اعتبارات استانی و ملی با تهاتر قیر رایگان و با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انجام شد.

 

وی با اشاره به افتتاح ۱۵ واحد مسکن مددجویی در نقاط روستایی آستارا گفت: امروز همچنین یک واحد از ۱۴ واحد مسکونی به صورت نمادین به مساحت ۴۰ مترمربع به مددجوی بهزیستی واگذار شد.

 

رضایی پور ادامه داد: برای این واحد مسکونی ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار