کد خبر : 21279
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

پست‌های حساس برای جوانانی که هیچ رابطه استخدامی نداشته و بزرگترین سابقه کاری‌شان فعالیت در ستاد انتخاباتی بوده است!

پست‌های حساس برای جوانانی که هیچ رابطه استخدامی نداشته و بزرگترین سابقه کاری‌شان فعالیت در ستاد انتخاباتی بوده است!

حال که قرار است عده ای جوان که اتفاقا همگی درويژگی هایی چون رای به اعتدال ،نداشتن رابطه استخدامی بانهادهای دولتی و… مشترک هستند چرا فقط از ژنهای ستادی استفاده شده است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، پس از انتخاب دکتر سالاری جوان ترین استاندار کشور برای گیلان و در حالیکه بیشتر انتقادها از سوی جریانهای حامی دولت از این تصمیم صورت می گرفت، احساس بر این بود که حضور یک نیروی تحصیلکرده، جوان و غیربومی برای استان سیاست زده و محروم گیلان می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

هرچند که در جمع های تخصصی و تحلیلی همیشه بیم تاثیرپذیری ایشان به دلیل عدم شناخت از جریانهای موجود، حضور عناصر پرقدرت و ذی نفوذ و مانع تراشی درصورت عدم تحقق درخواستهای آنان مورد نقد و بررسی قرار می گرفت.

اما بعد از نزدیک به سه ماه از صدور بخشنامه دکترسالاری در خصوص بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی و با فضاسازی های زیاد رسانه ای ، اولین انتصابات در فرمانداریها و بخشداریهای استان صورت گرفت.

برخلاف تمرکز بسیار زیاد رسانه های استان بر روی انتصاب جوانان، نکته مهم و مغفول ماجرا به کارگیری تعدادی از جوانان بدون تجربه اجرایی و رابطه استخدامی در بدنه وزارت کشور برای مناصب بسیار حساس بخشداری است، جوانانی که پررنگ ترین سابقه کاری آنها فعالیت در ستادهای انتخاباتی، دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یا فعالیت در سمت مشاوران فرماندار بوده است.

در انتصابهای صورت گرفته در روزهای اخیر و صحبتهای به گوش رسیده از روزهای آینده آنچه که بازهم مغفول مانده است عدم توجه به ظرفیتهای بسیار بالای جوانان استان گیلان به دلیل عدم وابستگی به جریانهای سیاسی خاص و پایبندی بر اصول انقلاب و رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظ) و عدم توجه به مشکلات و اولویتهای مردم بخشهای مورد انتصاب است.

استاندار جوان گیلان برخلاف مصاحبه های عمومی و رسانه ای درعمل نشان داد انگیزه یا بهتراست بگوییم اجازه به کارگیری از جوانان توانمند حاضر در مجموعه استان را نداشته، گویی تنها جوانان حاضر در حلقه بسته جریان اصلاحات که اتفاقا در تمامی حرکات و برنامه های سیاسی فقط و فقط آنها تیتر می شوند توانایی مدیریت را دارند، ظاهرا آقایان بر این باورند که رای به دولت اعتدال حاصل تلاش شبانه روزی همین تعداد انگشت شمار بوده و از دل سایر جوانان این مرز و بوم خارج نگردیده است.

حال که قرار است عده ای جوان که اتفاقا همگی درويژگی هایی چون رای به اعتدال ،نداشتن رابطه استخدامی بانهادهای دولتی و… مشترک هستند چرا فقط از ژنهای ستادی استفاده شده است؟؟؟

چرا استاندار جوان گیلان خود و استان را از ظرفیتهای بالای سایر جوانان استان که قطعا دارای تخصصهای بالاتر در زمینه مدیریتی هستند محروم ساخته است؟؟؟ کدام یک از جوانان منتصب و در حال انتصاب ژستهای روشنفکرانه و اعتدال گرایانه خویش را کنار گذاشته و وقت خود را صرف کمک به مردم محروم روستاها و بخشهای این استان نموده اند؟؟؟

قطعا درماجرای انتصاب های اخیر بار گناه بر روی دوش کسانی است که به جای رفع مشکلات استان، به دنبال تقسیم پستهای مدیریتی بین زیردستان و ایجاد آرامش درون حزبی از طریق خرج از کیسه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار