کد خبر : 58654
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399- 01: 18

پس از ناکامی در منطقه آزاد انزلی؛

پست جدید هرمز ربانی در کارگروه توسعه منطقه یک کشور با حکم نوبخت

پست جدید هرمز ربانی در کارگروه توسعه منطقه یک کشور با حکم نوبخت

طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، هرمز (محمدرضا) ربانی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، هرمز (محمدرضا) ربانی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» منصوب شد.

در حکم انتصاب ربانی آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس محمدرضا ربانی

در اجرای تبصره ۲ ماده ۳۲ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه و تشکیل شورای عالی آمایش سرزمین، با توجه به تجارب و شایستگی‌های حضرت عالی با حفظ سمت به عنوان «عضو و دبیر کارگروه توسعه منطقه یک کشور» (شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان) منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تشریک مساعی با دیگر اعضای کارگروه و برخورداری از همکاری صاحب نظران در اجرای سیاست‌های شورای عالی آمایش سرزمین و امور توسعه در آن منطقه موفق باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مومنی یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

با سلام
لطفا اگه ممکنه ازاقای ربانی معنی امایش سرزمین رابپرسید
اگر ایشان توانستند جواب درست بدهند که فبها وگرنه به اقای نوبخت اطلاع دهید که چه کسانی را با تعریف تمجید به چه کارهایی میگمارد درضمن ازایشان بخواهیدجواب بدهند چرا شخصی مثل ربانی باید ازدولت در انزلی مسکن مهر دریافت کند ایا ایشان با اون حقوقهای نجومی لایق گرفتن خانه از مسکن مهرهست؟.ایا ایشان از تخلف صدها میلیاردی در بستن قراداد برای یکی ازبستگانش درمزایده ساخت پارکنیگ صبقاتی منطقه ازاد خبر ندارند که که کارهای بزرگتر به ایشان میسپارند که دست این شخص در لفت ولیس بازتر باشد

رفتن به نوار ابزار