کد خبر : 46233
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398- 27: 11

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان:

پست مسکن مهر آستارا قبل از پیک بار ۹۹ به بهره برداری می‌رسد

پست مسکن مهر آستارا قبل از پیک بار ۹۹ به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برق دار و آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش گیلانستان عظیم بلبل آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگا ولت آمپر با هدف تأمین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برق دار و آماده بهره برداری می‌شود.

بلبل آبادی با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است، گفت: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تأسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی و به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان محترم از ترانس‌های بی صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص مشخصات فنی پست گفت: این پست دارای ۱۲ فیدر خروجی، ۲ فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴.۴ مگاوار در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت می‌باشد.

گفتنی است که این پست در زمینی به مساحت ۵۷۷۶ مترمربع احداث می‌شود و سیستم کنترلی آن از نوع معمولی است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار