کد خبر : 44443
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

پسر نوبخت هم برای انتخابات ثبت نام کرد

پسر نوبخت هم برای انتخابات ثبت نام کرد

توحید نوبخت، فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از وزارت کشور در حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.

به گزارش گیلانستان دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در فرمانداری رشت آغاز شد.

روز گذشته هشت تن از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه رشت، خمام، سنگر، خشکیبجار، کوچصفهان و لشت نشا توانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

شاخص ترین نامزدها از بین ثبت نام کنندگان در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم علیرضا محمدی مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان، رضا بهشتی پزشک عمومی و از خیران منطقه بوده است.

گفته شده توحید نوبخت، فرزند محمد باقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) نیز بدون حضور در فرمانداری رشت و با تکمیل فرآیند ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس پا به میدان رقابت در عرصه سیاست گذاشته است.

با گذشت دو ساعت از دومین روز ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت تنها چهار تن از آقایان علی معراجی‌ افرمجانی‌، محمدرضا احمدی، ارکان بهزادی و مهدی قنبری برای ثبت نام‌ به فرمانداری رشت مراجعه کرده اند.

یکی از حاشیه های دومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی در رشت، تقویت نظارت ها و کنترل بر آمد و شد خبرنگاران در محل ثبت نام است که دلیل آن جلوگیری از ازدحام و مانع شدن از بی نظمی های احتمالی از سوی اصحاب رسانه ذکر شده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی و محمدصادق حسنی جوریابی سه نماینده مردم شهرستان رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

با احتساب امروز، داوطلبان برای حضور در عرصه رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت ۶ روز فرصت دارند.

لیلا یوسفی، دومین بانوی رشتی نیز برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت از حوزیه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران خود را مدیر مؤسس مدرسه غیرانتفاعی و از فعالان سیاسی معرفی کرده است.

این نامزد احتمالی مجلس شورای اسلامی۵۴ سال سن دارد و دارای فوق لیسانس مدیریت است.

با گذشت چهار ساعت از دومین روز ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت تنها هفت تن از آقایان، محمد علیزاده کیاشی، حسین سرمست، علی معراجی‌ افرمجانی‌، محمدرضا احمدی، ارکان بهزادی، مهدی قنبری و همچنین خانم لیلا یوسفی برای ثبت نام‌ به فرمانداری رشت مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار