کد خبر : 68085
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400- 53: 17

جانشین ستاد کرونای گیلان:

پلمب اصناف بی توجه به پروتکل های بهداشتی در گیلان

پلمب اصناف بی توجه به پروتکل های بهداشتی در گیلان

جانشین ستاد کرونای گیلان، از اصناف خواست همکاری های لازم را با ستاد مقابله با کرونای استان داشته باشند و گفت: در صورت تداوم وضعیت صعودی بیماری کرونا و عدم رعایت اصناف، ناگزیر به پلمب اصناف متخلف خواهیم بود.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: شهرستان آستارا وضعیت قرمز دارد و لذا شاهد بازگشت محدودیت ها به این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهرستان های ماسال، آستانه اشرفیه و رودبار نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، تصریح کرد: طبق بررسی های دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، امکان تغییر رنگ مابقی شهرستان ها از زرد به نارنجی وجود دارد.

جانشین ستاد کرونای گیلان، از اصناف خواست همکاری های لازم را با ستاد مقابله با کرونای استان داشته باشند و تصریح کرد: در برخی از اصناف همچون نانوایی ها و رستوران ها شاهد رعایت کم پروتکل های بهداشتی هستیم.

قاسم نژاد، با بیان اینکه اماکن دارای تجمع زیاد باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، گفت: در صورت تداوم وضعیت صعودی بیماری کرونا و عدم رعایت اصناف، ناگزیر به پلمب اصناف متخلف خواهیم بود؛ این در صورتی است که راضی به تعطیلی هیچ شغلی نیستیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار