کد خبر : 48980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

رئیس سازمان صمت گیلان:

پلمب بیش از ۱۹۷واحد صنفی در گیلان/رعایت دستورالعمل ها ضروری است

پلمب بیش از ۱۹۷واحد صنفی در گیلان/رعایت دستورالعمل ها ضروری است

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم رعایت ساعت کاری تعیین شده برای واحدهای صنفی، گفت: تاکنون بیش از ۱۹۷واحد صنفی در گیلان در همین رابطه پلمب شده اند.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق پوش ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین ساعت کاری برای اصناف در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با واحدهای متخلف در این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در رشت و شهرستان‌های گیلان به دلیل تمرد از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمب شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به هشدارهای قبلی به اصناف و بازاریان، تاکید کرد: حاضر به تعطیلی حتی یک واحد صنفی و تجاری نیستیم اما علارغم میل باطنی، در شرایط حساسی که سلامتی و حیات مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است همه ما موظف به رعایت دستورالعمل‌ها ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه آرایشگاه‌های مردانه و زنانه یکی از مراکز بسیار حساس در امر انتقال ویروس کرونا است، ادامه داد: اگر متصدیان این واحدها نسبت به انجام امورات بهداشتی محوله اقدام نکنند، موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهد شد.

دلق پوش در ادامه با اشاره به اینکه اینکه بازرسی و گشت مشترک انجام می‌شود، تصریح کرد: با همکاری اتاق اصناف و هیأت مدیره اتحادیه‌های ذیربط با اطلاع رسانی مجدد و هشدارهای لازم به اعضای تحت پوشش توسط پیامک، از آنها خواسته شده تا ضوابط و ساعت فعالیت اعلامی از سوی اتاق اصناف را رعایت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار