کد خبر : 89806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402- 24: 23

لبیک مدیرکل صمت به دغدغه مؤمنین؛

پلمپ ۵ واحد صنفی گیلان به دلیل بی‌حجابی مشتریان/ مکلف به برخورد قانونی هستیم

پلمپ ۵ واحد صنفی گیلان به دلیل بی‌حجابی مشتریان/ مکلف به برخورد قانونی هستیم

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت از پلمب ۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای مصوبات کمیسیون نظارت و ماده ۱۷ قانون نظام صنفی تکلیف کلیه صنوف در گیلان است.

 

وی با بیان اینکه کلیه اصناف و بازاریان مکلف به اجرای قوانین و مقررات جاری کشور هستند، افزود: با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه برخورد می‌شود.

 

پورحیدری طرح برخورد با تخلفات صنفی و رفتارهای هنجار شکنانه را جدی و مستمر عنوان کرد و ادامه داد: پلمب و جریمه واحدهای صنفی اساساً مطلوب نظر ما نیست و قطعاً سبب خسارت مالی و معنوی کسبه و اصناف در بازار می‌شود ولی به عنوان یک نهاد نظارتی در صورت مشاهده تخلفات مشهود و عینی مکلف به برخورد قانونی هستیم.

 

وی فعالیت ۵ واحد پلمب شده صنفی با نصب بنر را در زمینه‌های متعدد در راستای اجرای مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان اعلام کرد و گفت: متصدیان خدمات در واحدهای صنفی در زمینه‌های عینک فروشی، فست فود، فروش قهوه، ابزار یراق و اسباب بازی فروشی نسبت به هنجارهای اجتماعی حجاب و عفاف بی‌توجه بودند که منجر به پلمب واحدهای مذکور شد.

 

مدیرکل صمت گیلان از صاحبان مشاغل و صنوف، رعایت عفاف و حجاب را مطالبه و تصریح کرد: مدیران واحدهای صنفی، پرسنل فعال در محل کسب خود را به درستی مدیریت نموده و نسبت به رعایت مقررات و قوانین جاری کشور حساس و متعهد باشند تا بازاری آرام و به دور از معضلات اجتماعی در سال جدید شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار