کد خبر : 15469
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

پليس دستگاهي تصميم ساز در كشور است/کاهش 4 درصدی آمار سرقت از آغاز سال 1396 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته

پليس دستگاهي تصميم ساز در كشور است/کاهش 4 درصدی آمار سرقت از آغاز سال 1396 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته

معاون عمليات ناجا دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان بابیان اینکه پليس دستگاهي تصميم ساز در كشور است گفت: رفاه و عدالت با امنیت محقق مي شود.

به گزارش گیلانستان، سردار سید حسن بتولی امروز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان  بابیان اینکه نیروی انتظامی پرکارترین دستگاه کشور است، اظهار کرد: مجموعه ناجا با روحیه انقلابی در همه صحنه‌ها حاضر است.

وی با اشاره به اینکه رفاه و عدالت با امنیت محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: تأمین امنیت دیگر مثل 50 سال گذشته ساده نبوده و به شکل یک معادله چند مجهولی درآمده است.

معاون عملیات ناجا با تأکید بر برنامه‌ریزی دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده‌ها با استفاده از تهاجم فرهنگی بیان کرد: جنگ امروز بر سرزمین نیست بلکه جنگ تسخیر ارزش‌ها و باورها است.

بتولی پلیس را دستگاهی تصمیم‌ساز در کشور دانست و افزود: ناجا با انجام مأموریت‌های کلان از مهم‌ترین تصمیم‌های کشور سهم دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در ادامه این نشست با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت استان، گفت: پلیس به خدمت‌رسانی به شهروندان افتخار می‌کند.

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به کاهش آمار سرقت، نزاع و جرائم مهم در سال گذشته افزود: کاهش چهاردرصدی آمار سرقت از آغاز سال 1396 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با برنامه‌ریزی و اهتمام جدی برای برخورد با سرقت به‌دست‌آمده است.

سردار میرحیدری با اشاره به آغاز طرح سالم‌سازی سواحل گیلان هم‌زمان از ابتدای فصل تابستان، خاطرنشان کرد: پلیس با رویکرد فرهنگی به دنبال اصلاح ناهنجاری‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه پلیس در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: حفظ و توسعه نظم و امنیت، نیاز به فعالیت مستمر و تلاش دائمی دارد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار