کد خبر : 62181
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399- 11: 11

معاون سازمان صمت گیلان:

«پلیس فتا» در حوزه کسب و کارهای غیرمجاز مجازی در استان گیلان ورود کند

«پلیس فتا» در حوزه کسب و کارهای غیرمجاز مجازی در استان گیلان ورود کند

معاون سازمان صمت گیلان گفت: برخی از کسب و کارهای مجازی بدون مجوز اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده که در این حیطه باید پلیس فتا ورود کند.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی، اظهار داشت: طرح رصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان متشکل از فرمانداری، بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی، سپاه و بسیج استان با محوریت صنعت و معدن در حال اجرا است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: در حال حاضر این طرح برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پس از آن واحدهای تولیدی گیلان به اجرا در می‌آید.

نقدی افزود: طرح نظارتی هفته گذشته در لنگرود اجرا شده و ان‌شاالله با همکاری فرمانداران، تعزیرات حکومتی، بازرسی صمت و بازرسی اصناف در سایر شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در موجودی کالاهای اساسی در استان با مشکلی مواجه نبوده و با توجه به اینکه قیمت‌گذاری در استان انجام نمی‌شود اکنون باید در بحث قیمت‌گذاری نظارت‌ها تشدید شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: طرح تشدید بازرسی برای بازار شب عید گیلان از ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

نقدی در خصوص برپایی نمایشگاه‌های بهاره تصریح کرد: در صورت تأیید ستاد ملی کرونا نمایشگاه‌های بهاره ویژه ایام عید مانند سال‌های گذشته در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر کسب و کارهای مجازی که از سوی سازمان صمت گیلان مجوز اخذ کرده‌اند با بازرسی صمت است افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ مراتب را به ما اطلاع‌رسانی کنند.

نقدی خاطرنشان کرد: برخی از کسب و کارهای مجازی بدون مجوز اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده که در این حیطه باید پلیس فتا ورود کرده و با این متخلفان برخورد کند.

وی گفت: با بالا بودن حجم واحدهای صنفی و صنعتی گیلان و بالا بودن میزان شکایت‌ها از تمامی مردم دعوت می‌شود که در قالب ناظران افتخاری یاریگر ما باشند تا بتوانیم موارد بیشتری را رصد کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار