کد خبر : 16522
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396- 51: 18

پل شفارود همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد

پل شفارود همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد

باگذشت ۴۸ ماه از تخریب پل شفارودشهرستان رضوانشهر این پل همچنان در وضعیت بلاتکلیفی بسر می برد.

به گزارش گیلانستان، به نقل از رضوان خبر؛ در منطقه شفارود، شهرستان رضوانشهر پلی وجود دارد که محل عبور خودرو و اهالی منطقه به ویژه مسافرین است. متأسفانه از آبان سال ۱۳۹۲ این پل در اثر سیل تخریب و از وسط ریزش کرد.

از آنجائی که این منطقه یکی از مناطق گردشگری نیز محسوب می شود و جمعیت زیادی از آنجا تردد می‌کنند در بعضی از مواقع ترافیک زیادی ایجاد می‌شود و مردم منطقه را بسیار آزار می‌دهد، وهنوز بعد از گذشت چندین سال این پل درست نشده است.

مسیری را که به عنوان جایگزین در نظر گرفته‌اند، نزدیک به ساحل دریا، پر از دست‌ انداز و در جاهایی که از آن عرض جاده خیلی کم است و خطر برخورد خودروها بسیار زیاد است، هنگامی که دریا طوفانی است عبور از این مکان مخاطره‌آمیز است و جان و مال رهگذران را تهدید می‌کند.

به علت ناهمواری‌های بسیاری که در این جاده وجود دارد خسارت زیادی به خودروها وارد می‌شود و جالب اینجاست که عرض این پل بسیار کم است و کار بازسازی و مرمت آن کار زیادی نمی‌برد.

خسارت فراوانی که از ناحیه درست نکردن این پل به مردم تحمیل می‌شود بسیار بیشتر از آنی است که اصلاح و مرمت آن هزینه دارد.

معلوم نیست تا کی مردم باید متحمل این همه رنج و آزار باشند تا کار به این سادگی انجام گیرد. بهتر است مسئولان منطقه قبل از وقوع حادثه‌ای ناگوار هرچه زود به فکر چاره باشند.

امید است فرماندار و مسئولان دست اندرکار محترم شهرستان در راستای رفع مشکلات این منطقه از جمله پل تخریب شده که هر لحظه امکان ایجاد و بروز یک حادثه را دارند اقدام لازمی را انجام داده و در برنامه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار