کد خبر : 46383
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398- 09: 17

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

« پنج‌‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان اجرا می شود

« پنج‌‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان اجرا می شود

پارسا از اجرای طرح پنج‌شنبه‌های گل یاس در رسانه‌های گیلان با محوریت حجاب و عفاف خبرداد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ «مهدی پارسا» امروز(پنج‌شنبه،۳ بهمن) در نشست هیئت رییسه انجمن بانوان بسیج رسانه گیلان در محل این سازمان اظهار کرد: امروز دشمنان کانون گرم خانواده اصیل ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انتقال فرهنگ دارند، گفت: دشمن از طرق مختلف در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش جهت خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اسلامی است و در این جنگ رسانه‌ای باید فرهیختگان عرصه رسانه بیش از پیش فعال باشند.

 

وی با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی از دغدغه‌های امروز جامعه ماست به اجرای طرح «پنج‌شنبه‌های گل یاس» در رسانه‌های گیلان اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت حجاب و عفاف از امروز(۳ بهمن) در رسانه‌های گیلان آغاز شده است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: در این طرح رسانه‌ها در قالب گزارش، مصاحبه و خبر در بخش عفاف و حجاب فعال خواهند شد و عملکرد رسانه‌ها در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست برنامه‌های پیشنهادی ایام الله دهه فجر و طرح‌های اجرای انجمن بانوان خبرنگار ارائه و پیشنهادات و انتقادات در این راستا بیان و راهکارهای لازم ارائه شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار