کد خبر : 9299
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395- 32: 17

پهن کردن قالی قرمز زیر پای آمریکا، توسط سلطان حسن/ شباهت های بنی صدر و روحانی!

پهن کردن قالی قرمز زیر پای آمریکا، توسط سلطان حسن/ شباهت های بنی صدر و روحانی!

وقتی دیروز این سخنان روحانی را از شبکه خبر شنیدم، به یاد سلطان ابوالحسن بنی‌صدر افتادم و به یادم آمد که آغاز سرنگونی بنی صدر همراه بود با تقابل او با امام مسلمین و مردمی که به او رای داده بودند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در یادداشتی نوشت:
وقتی سلطان حسن ایران میگوید باید به جای تقابل، تعامل را جایگزین کرد و هیچ قید و اندازه و استثنایی را هم بر این سخن بی مبنای خود نزد، یعنی اینکه علم سفید شاه حسن بلند است و آمریکا و انگلیس و دیگر جهانخواران عالم، حتی اسراییل هم میتواند روی تعامل با ایران حساب باز کنند.
سلطان حسن میگوید ما محتاجیم، محتاج کود، سم، گندم، دارو، و…. فلذا باید تعامل داشته باشیم، قبلا هم که گفته بود آب هم میخواهیم، پس از نظر سلطان حسن ایران، چیزی بنام مقابله با جهانخواران، مقاومت در برابر جهانخواران، برائت از جهانخواران، تنفر از ستمکاران، گفتن مرگ بر کودک کشان، راهپیمایی ها، مقابله با جریان نفوذ، برخورد با تفنگداران متجاوز، ایستادن روی اصول در مذاکرات، و حفظ ارمانهای امام و شهداء، کارهایی عبث و بیهوده است و امام و رهبری هم لابد از ابتداء نباید این مسیر را انتخاب میکردند.
اگر یک بار دیگر فرصتی داشتید، سخنان ذلیلانه  این سلطان چهارساله را بخوانید و بشنوید تا به حداقل کاری که میتوان کرد، دست بزنید و آن اعلان برائت از این سخنان است.
سخنرانی که زحمات امام را هدر میدهد، ارمانهای شهدایمان را پایمال میکند، رنج مردمان این سرزمین را بیهوده می انگارد، امیدها را نا امید میکند، ذلت را به ارمغان می آورد، اسرائیل را خوشحال میکند، آمریکا را در حمایت از این سلطان ایرانی مصمم میکند.
و همان مردمی که شعار میدادند، ابوالحسن پینوشه،  ایران شیلی نمیشه، و گفتند حالا که رهبرت مصدق شده، رای ما را پس بده  و گفتند ضد منم منم منم، ولایت فقیه است و وقتی در نوزدهم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه، شمشیر را از رو بست و مغرورانه سخن گفت و بهشتی و حزبش را و بسیجی و آرمانش را نشانه گرفت و در یک خیمه شب بازی و فتنه جدید به همه آرمانها و ارزشهای این انقلاب دهن کجی کرد، آنوقت دیگر صبر مردم تمام شد و شعار مرگ بر بنی صدر و مرگ بر منافق در برابرش قرار گرفت، جناب سلطان حسن،  مطمئن باش برای مردم ایران،  ارمانهای امام، هدایتهای رهبری، خون شهداء و قانون اساسی از اشخاص مهمتر است و اگر از اینگونه رفتارها دست بر نداری، رفتار محترمانه مردم به شکل دیگری نمایان خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

سلام بر اقلابیون
ما نخواهیم گذاشت.

رفتن به نوار ابزار