کد خبر : 37265
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 خرداد 1398- 50: 17

همزمان با روز جهانی قدس؛

پویش دانش آموزی «مدافعان قبله» در رشت برگزار می شود

پویش دانش آموزی «مدافعان قبله» در رشت برگزار می شود

پویش دانش آموزی «مدافعان قبله» به همت اتحادیه انجمن های دانش آموزی گیلان همزمان با روز جهانی قدس در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان مهیار فتحی پور با اشاره به اجرای پویش دانش آموزی «مدافعان قبله»، گفت: این پویش با محور اعلام آمادگی برای مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس شریف همزمان با راهپیمایی با شکوه روز قدس در رشت برگزار خواهد شد.

فتحی پور هدف از برگزاری این پویش را ایجاد، تقویت و حفظ روحیه دشمن ستیزی در فضای دانش آموزی و ایجاد میدانی برای نقش آفرینی دانش آموزان در جهت استکبار ستیزی اعلام کرد.

وی اجتماع بزرگ دانش آموزی «فرزندان رمضان المبارک» را از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان انقلابی انجمن‌های اسلامی با در دست گرفتن تابلو نوشته و پلاکاردهای «ما فرزندان رمضان هستیم؛ ما را از تحریم نترسانید» در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان، در ادامه با اشاره به سخن رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا مبنی بر در اختیار گذاشتن یک شماره اختصاصی برای تماس ایرانی‌ها و آمادگی به مذاکره و جریان سازی های رسانه‌ای در فضای بین الملل، تصریح کرد: در قالب مجموعه‌ای نمایشگاهی تعداد اندکی از خیانت‌های آمریکا و سران استکباری آن در برابر کشور و ملت عزیزمان با استفاده از عنصر خلاقیت اعداد و با اشاره به شماره‌های از قبل اعلام شده تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

فتحی پور همچنین ضمن دعوت جنبش دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی و حمایت از مقاومت مردم صبور فلسطین، به برادران و خواهران مسلمان در فلسطین و تمامی جهانیان اعلام می‌کند که به وعده الهی ایمان راسخ داشته و می‌دانیم که با مقاومت و صبر، پیروزی و یاری خداوند در انتظار ماست.

وی تأکید کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب، بار دیگر به دشمنان اسلام و انسانیت، که ذلیلانه سعی در نشان دادن حقارت خود دارند گوشزد می کند، ما پیروان امام علی (ع) منتظر خیبر دیگری هستیم تا دژ پوشالی آنها را نابود کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار