کد خبر : 49948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399- 03: 18

آیت الله فلاحتی در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه مواسات:

پویش کمک های مردمی گیلان به آسیب دیدگان کرونا با عنوان “مواسات” در فضای مجازی

پویش کمک های مردمی گیلان به آسیب دیدگان کرونا با عنوان “مواسات” در فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در گیلان به کلمه مناسب مواسات در تشویق مردم برای کمک به همنوعان اشاره کرد و گفت: هشتک “مواسات” پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه رزمایش مواسات استان با اشاره به استناد مقام معظم رهبری به زیارت شعبانیه درباره مواسات اظهار کرد: مواسات کلمه دینی و اسلامی بوده و در روایات دینی ماه آمده است.
وی به کلمه مناسب مواسات در تشویق مردم برای کمک به همنوعان اشاره کرد و افزود: مواسات موجب می شود مردم دعای شعبانیه درباره مواسات را بخوانند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه پویش مردمی رزمایش مواسات در فضای مجازی حائز اهمیت است، تصریح کرد: هشتگ “مواسات” پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.
آیت الله فلاحتی، عربی را زبان دین و پیامبر اسلام(ص) دانست و بیان کرد: تشویق مردم به توجه به زبان کتاب و سنت مهم است.
دبیر قرارگاه رزمایش مواسات گیلان نیز در جلسه مذکور به تشکیل این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها اشاره کرد و گفت: دبیری قرارگاه رزمایش مواسات گیلان به سپاه استان واگذار شده و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان سخنگوی این قرارگاه است.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به تشکیل کمیته های ۶گاه قرارگاه رزمایش مواسات گیلان، اضافه کرد: کمیته های تحصیل منابع، با مسئولیت کمیته امداد استان، کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات با مسئولیت صدا و سیمای مرکز گیلان، کمیته رصد و پایش با مسئولیت اطلاعات بسیج استان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه قدس گیلان، کمیته توزیع با مسئولیت فرماندهان سپاه نواحی و کمیته نظارت و بازرسی با مسئولیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تشکیل شده است.
محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار همراهی و تلاش بیشتر دستگاه های عضو کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات در راستای ایجاد حماسه بزرگ مواسات در استان شد و اظهار کرد: فعالیت های رسانه ای به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات استان انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار