کد خبر : 19433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396- 44: 21

پیاده راه فرهنگی یا پیست رالی نورچشمی‌های شورا و شهرداری! + تصاویر

پیاده راه فرهنگی یا پیست رالی نورچشمی‌های شورا و شهرداری! + تصاویر

هر مسئول، مدیرکل، نماینده و مدیری که تمایل داشته باشد در ترافیک سنگین اطراف میدان شهرداری وقت گرانبهایش را از دست ندهد، این اجازه را خواهد داشت تا از داخل پیاده راه با اتومبیل گذر نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، میدان شهرداری(شهدای ذهاب) که در دوسال اخیر با انجام پروژه های عمرانی پرهزینه به پیاده راه به اصطلاح فرهنگی تبدیل شده است، علی رغم ممنوعیت ورود هرگونه خوردوی شخصی و عمومی به این پیاده راه، اما این روزها به پیست رالی و اتومبیل رانی آقازاده‌ها، خواهرزاده‌ها و نورچشمی‌های اعضای فعلی و سابق شورای شهر و مدیران شهرداری تبدیل شده است.

این “ژن‌های خوب” هر زمان که دلشان خواست و اراده کنند، قادر خواهند بود تمام پیاده راه فرهنگی شهرداری را با اتومبیل‌هایشان دور زده و از داخل خودرو نظاره گر دردسر مردم برای پیمودن مسافت های طولانی جهت رسیدن به مقصدشان باشند!

علاوه بر این مرفهان بی‌درد، هر مسئول، مدیرکل، نماینده و مدیری هم که تمایل داشته باشد در ترافیک سنگین اطراف میدان شهرداری معطل نشود و وقت گرانبهایش را از دست ندهد، این اجازه را خواهد داشت تا از داخل پیاده راه با اتومبیل گذر نموده و هیئت همراهش را نیز با خودروهایشان از آنجا عبور دهد!

سهم مردم هم از پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت …..

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ثابت چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

با سلام
در این پیاده راه فقط باید اورژانس و پلیس و آتش نشانی در مواقع اضطراری حق عبور داشته باشد . اگر به خودروهای شخصی آقازادها
یا برخی از مقامات حق عبور داده شود تبعیض است و حقوق شهروندی نادیده گرفته شده است .در این صورت خیلی از مردم هم می خواهند با خود رو خود در مسیر سبزه میدان تا خیابان شریعتی حق عبور داشته باشند برای نمونه خدمتان عرض می کنم که من ساکن بیستون هستم و فرزندم در دانشکده پزشکی لنگرود درس می خواند و ساعت ۶ صبح باید در میدان جانبازان حاضر شود تا با سرویس ها برود و حرکت از بیستون تا مسر شریعتی برایم خیلی راحت است اما نگهبان ورودی شهرداری اجازه نمی دهد بنابر این مجبورم از کمر بندی بروم که وقتم هدر می رود . اگر این مسیر باز است باید برای همه ساکنان باز باشد و اگر ممنوع است باید برای همه ممنوع باشد ما ساکنان این شهر هستیم که مالیات و عوارض دارایی و شهرداری را تآمین می کنیم ومطمئن باشید این آقازاده ها حتی مالیات قانونی خود را پرداخت نمی کنند و با هزار ان لطایف الحیل از مالیات و عوارض فرار می کنند بنابراین اینقدر با تبصره های بی جا ،تبعیض را گسترش ندهید .

رفتن به نوار ابزار