کد خبر : 32438
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

پیام تبریک به مسیحیان برای آغاز سال ۲۰۱۹ مهم تر بود یا تشکر از مردم گیلان بابت حضور حماسی در ۹دی؟!

پیام تبریک به مسیحیان برای آغاز سال ۲۰۱۹ مهم تر بود یا تشکر از مردم گیلان بابت حضور حماسی در ۹دی؟!

استاندار گیلان در حالی آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را به مسیحیان جهان تبریک گفته که تا کنون از صدور یک پیام تشکر و تقدیر کوچک از مردم استان گیلان جهت حضور پرشور در حماسه ۹دی خودداری کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در پیام تبریکی به آحاد مسیحیان بمناسبت فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی نوشت:

آغاز سال 2019 میلادی و خجسته ایام ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع)، نویدبخش سعادت بشر را به همه مسیحیان و یکتاپرستان به ویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک عرض می‌کنم. جهان برای رسیدن به آرامش جز میانه‌روی و تدبیر را نمی‌طلبد و در این مسیر تعالی‌بخش، بدون شک وحدت، همدلی و تحکیم پیوندهای انسانی همواره مورد توجه پیامبران الهی بوده است و تأسی از این الگو ما را به سعادت، بهروزی و سرمنزل مقصود می‌رساند. اینجانب با تبریک مجدد این ایام فرخنده؛ آرزوی سالی توأم با برکت و شادکامی برای مسیحیان و همه هموطنان عزیز، از خداوند متعال مسألت دارم.

این درحالی است که جناب ایشان تاکنون هیچ پیام، بیانیه و یا حتی مصاحبه خشک و خالی هم در محکومیت فتنه گران سال ۸۸ پیرامون حماسه بزرگ یوم الله ۸ و ۹دی مردم استان گیلان که مورد تشویق مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته، صادر نکرده است!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا پنجشنبه , 13 دی 1397 - 11:48

از کوزه همان برون تراود که در اوست

رفتن به نوار ابزار