کد خبر : 16669
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396- 05: 20

پیام تبریک جبار کوچکی نژاد به اصحاب رسانه

پیام تبریک جبار کوچکی نژاد به اصحاب رسانه

۱۷ مرداد ماه «روز شهادت خبرنگار والا مقام شهید محمود صارمی » یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد را عینیت بخشیدند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود.

بسمه تعالی
ن وَالقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ

١٧ مرداد ماه «روز شهادت خبرنگار والا مقام شهید محمود صارمی » یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد را عینیت بخشیدند.

خبرنگاران رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.
اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رساني و خصوصا خبرنگاران پرتلاش گیلانی تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بي ادعاي عرصه، آگاهی بخشی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت روشنگرایانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار