کد خبر : 28599
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1397- 14: 19

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درخشش مربیان و ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درخشش مربیان و ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

در پی درخشش ورزشکاران گیلانی در بازی های آسیائی جاکارتا ۲۰۱۸ در رشته های شمشیر بازی، قایقرانی و کاراته، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش گیلانستان، در پی درخشش ورزشکاران گیلانی(آقایان و بانوان) در بازی های آسیائی جاکارتا ۲۰۱۸ در رشته های شمشیر بازی، قایقرانی و کاراته، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش غرور آفرین مربیان و ورزشکاران گیلانی (آقایان و بانوان) در بازی های آسیائی جاکارتا ۲۰۱۸، موجب شادمانی، غرور و سربلندی مردم ولایتمدار گیلان شد.

این موفقیت ارزشمند بی‌شک نشان از شایستگی و توانمندی ورزشکاران گیلانی دارد که به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی کشورمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.

امیدوارم با برنامه ریزی مدون و استفاده از کارشناسان و تمرین های علمی و عملی، شاهد تداوم پیروزی های بیشتر در همه رشته های ورزشی در میادین بین‌المللی باشیم.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مربیان، کادر فنی و همه دست اندرکاران، این موفقیت غرورآفرین را به قهرمانان گیلانی، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی گیلان و مردم شریف استان تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

محمد عبدالله پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار