کد خبر : 24719
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به امام جمعه جدید رشت

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به امام جمعه جدید رشت

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امامت جمعه‌ رشت تبریک گفت.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امامت جمعه‌ رشت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رسول فلاحتی

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امامت جمعه‌ی رشت از سوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات  حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار